نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی: انسانیت و اسلام حکم می‌کند که نسبت به این همه ظلم استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بی‌تفاوت نباشیم

اسلامشهر(پانا) - نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در اسلامشهر گفت : از اینکه رهبری آگاه و شجاع داریم که تمام دغدغه‌اش جهان اسلام و مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است به خود می‌بالیم .

کد مطلب: ۹۱۸۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی: انسانیت و اسلام حکم می‌کند که نسبت به این همه ظلم استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بی‌تفاوت نباشیم

حجت‌الاسلام سید محمدرضا طباطبایی‌نسب اظهار داشت: روز جهانی قدس فرصت مغتنمی است تا با روحیه استکباری اسرائیل و آمریکا و مظلومیت مردم فلسطین بیشتر آشنا شویم.

او افزود: حدود هفتاد و یک سال پیش دولت نامشروع اسرائیل شکل گرفت تا بتوانندبه اهداف خودشان برسندو وارد سرزمین مظلوم فلسطین شدند .

او گفت: در حال حاضر دو بخش از سرزمین فلسطین در حدودبیست و دو هزار کیلومتر در اختیار اسرائیل است تا با توسعه نیروها و شهرک‌سازی موقعیت خود را در سرزمین‌های فلسطین تثبیت کنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تأکید کرد: اسرائیل و متحدانش سه نشست صلح در منطقه برای از بین بردن آرمان مردم فلسطین برگزار کردند غافل از اینکه فریادهای آن‌ها روزبه روز بلندتر و گسترده‌تر می‌شود.

حجت الاسلام طباطبائی‌نسب در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مبنی بر نشست آمریکایی‌ها به میزبانی رژیم آل خلیفه در بحرین برای اجرای طرح صلح مردم فلسطین گفت: این نشست در راستای تضییع حقوق مردم فلسطین برگزار می‌شود و سران استکبار و حامیان اسرائیل که در سه نشست پیشین خود شکست خورده‌اند باز هم به دنبال این هستند که حقوق مردم مظلوم فلسطین را نابود کنند.

او بیان کرد: از اینکه رهبری آگاه و شجاع داریم که تمام دغدغه‌اش جهان اسلام و مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است به خود می‌بالیم .

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: در طول تاریخ همواره مظلومان بیشتر تحت فشار بودند و به آن‌ها سخت گذشته، اما در طول تاریخ بشریت هر کسی که ظلم کرده نابود شده و وظیفه ما در برابر این همه ظلمی که نسبت به مردم فلسطین و جهان اسلام می‌شود چیست، قطعاً انسانیت و اسلام حکم می‌کند که نسبت به این همه ظلم بی‌تفاوت نباشیم.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار