زنگ استکبارستیزی در دبیرستان دخترانه شهدای هسته‌ای قرچک نواخته شد

قرچک (پانا) - برگزاری مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک و مسئولین شهرستانی و نواختن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان دخترانه شهدای هسته‌ای نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی در دبیرستان دخترانه شهدای هسته‌ای قرچک نواخته شد

حجت الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ضمن تشکر از همکاران فرهنگی و حضور پرشور دانش‌آموزان بیان کردند: محورهای اصلی کشور برای ایجاد یک جامعه تعالی مدرسه است، این قشر اصلی جامعه سرمایه های بزرگ چه برای خانواده چه برای دولت است و ما باید در برابر این نعمت های بی بدیل خداوند خدارا شاکر باشیم که برای ما چنین فرصتی قرار داده اند تا برای پیشرفت از آن استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: یکی از دلایلی که دشمنان اسلام در تلاشند که در میان ما تفرقه ایجاد کنند این است که از دختران و بانوان مسلمان ایرانی که هیچ مرزی برای پیشرفت نمیشناسند و در تمام المپیاد عملی فرهنگی هنری و ورزشی سرآمد دنیا هستند، می‌ترسند.

اسماعیلی در انتها افزود : دانش‌آموزان‌ باید با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان به همگان نشان دهند که ما هیچ وقت اجازه دخالت به بیگانگان نمی‌دهیم و در برابر آنان در همه حال ایستادگی می‌کنیم.

دانش آموز خبرنگار: پریا فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار