نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: مسئله فلسطین از بحث سیاست و حاکمیت خارج و یک مسئله انسانی است

شهر قدس (پانا) - نماینده مردم شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی، راهپیمایی روز قدس را زمانی برای ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین دانست.

کد مطلب: ۹۱۸۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی: مسئله فلسطین از بحث سیاست و حاکمیت خارج و یک مسئله انسانی است

محمد محمودی نماینده مردم شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارپانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: مسلمانان درسطح دنیا ودر ایران درمسائل انسانی بسیارحساس هستندو همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی)فرمودند، مسئله فلسطین از بحث سیاست و حاکمیت خارج و یک مسئله انسانی است و امروز دشمن انسانیت را هدف تیرش قرار داده و میخواهد ریشه انسانیت و مهر ورزی بزند و خلق و خوی جنگ و وحوشت را نشر میدهد.

او افزود: یکی از پیام‌های این راهپیمایی نشان دادن دلسوزی مردم ایران و مردم مسلمان جهان برای برادران دینی خودشان است وهنوز کسانی هستند که اگر کسی در آن سر دنیا پایش زخمی بشود در طرف دیگر دنیا انسان‌هایی هستند که ابراز ناراحتی کنند.

محمودی ادامه داد: پیام دیگر دیگر راهپیمایی روز جهانی قدس این است که استکبار جهانی بدنبال پیداکردن حاکمیت است و از نقشه فلسطین آن قسمتی که مسلمانی،حماسه،جهاد و دفاع هست را حذف بکند.

این مقام مسئول اذعان کرد: طبیعی است که ما هم عکس العمل نشان بدهیم و نتیجه و پیام عکس العمل مردم ما ناکامی آمریکا در اینگونه حملات ضد بشری است.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار