در استان ایلام برگزار شد

جلسه ستاد ثبت‌نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 99/98

ایلام(پانا)-جلسه ستاد ثبت‌نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 98/99 استان ایلام با حضور اعضا برگزار گردید .

کد مطلب: ۹۱۸۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد ثبت‌نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 99/98

جلسه ستاد ثبت‌نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 98/99 با حضور معاونین اداره کل آموزش و پرورش و سایر اعضا برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه اله وردی معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد ثبت نام با تأکید بر سند تحول بنیادین نظام رهبری مدرسه محور ی گفت:هدف مدرسه محوری تبدیل مدرسه به کانون تربیتی محله بر اساس سند تحول بنیادین است .

وی ادامه داد : مدیران مدارس باید متفکر و خلاق باشند تا بتوانند در این راستا به خوبی ایفای نقش کنند و در تحقق سیاست مدرسه محوری، مدیران مدارس می‌توانند با تصمیم گیری های متناسب با واحد آموزشی خود ، نسبت به اجرای اهداف برنامه مدرسه محوری اقدام نمایند.

اله وردی گفت:ثبت نام دانش آموزان در مدارس ،آغازی مهم و سرنوشت‌ساز برای فرزندان میهن عزیز اسلامی و نقطه آغاز پیوند عمیق دو نهاد خانه و مدرسه و زمینه‌ساز برنامه‌ریزی‌ها در اجرای مأموریت‌های مهم نظام آموزش‌وپرورش می‌باشد .

وی تصریح کرد : اقدام مؤثر در زمینه ثبت نام به موقع همه دانش آموزان با رویکرد نهادینه‌سازی عدالت آموزشی ،ارتقای پاسخ‌گویی ،قانون‌مندی و جلب رضایت مردم باید انجام گیرد و باید در این راستا تلاش کنیم که ثبت‌نام دانش آموزان بدون چالش صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه در خصوص مفاد دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی مدارس بحث و تبادل نظر گردید و در پایان نیز فرایند برگزاری کلاس‌های جبرانی توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار