پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی قدس

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور پیامی دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان استان آذربایجان غربی را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود.

کد مطلب: ۹۱۸۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی قدس

متن پیام «ابراهیم محمدی» بدین شرح است:

باسمه تعالی

روز قدس ، روز اسلام است . امام خمینی(ره)

یوم الله روز قدس، روز خیزش مسلمانان بیدار در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌ نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس در جهت اعلام حمایت جهان اسلام از آزادی قدس شریف، امروز عالم‌گیر شده است و وحدت مسلمین جهان با ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آشکار می شود و آزادی‌خواهان و آزادگان جهان همچون گذشته در برابر آماج ظلم و تعدی اسرائیل غاصب در فلسطین می ایستند.

اینجانب یقین دارم مسلمانان در سراسر دنیا و ملت بزرگوار ایران اسلامی خصوصا جامعه بزرگ فرهنگیان به وعده استقرار حکومت الله در سراسر عالم معتقدند و بر این باور از مواضع بر حق مسلمانان عدول نخواهند کرد تا انشاالله بیرق سبز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)، برافراشته گردد.

در همین راستا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از شما کارکنان صدیق، فرهنگیان گرامی و دانش آموزان عزیز که آینده سازان ایران اسلامی مان هستند دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی این روز سرنوشت ساز در وفاداری به آرمانهای امام و رهبری، با امت بزرگ اسلامی همنوا شوید و یأس و نومیدی دشمن و قدرت و قوّت اسلام را بار دیگر رقم زنید.

باشد که این حضور حماسی زمینه ای برای حکومت صالحان و ظهور منجی عالم بشریت باشد. انشاءلله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار