سازمان دانش‌آموزی استان زنجان:

روز قدس روزفریادرسی مظلومان و روز انزجار از اشغال‌گران است

زنجان (پانا) - سازمان دانش‌آموزی استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر نمود.

کد مطلب: ۹۱۸۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس روزفریادرسی مظلومان و روز انزجار از اشغال‌گران است

متن بیانیه سازمان دانش‌آموزی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ای قدس ای شهر خدا آزاد می خواهم تو را/معراج گاه مصطفی آزاد می خواهم تو را
ای قبله گاه اولین بهر رسول آخرین/از سلطه صهیونیان آزاد می خواهم تو را

حضرت امام خمینی (ره) در شرایطی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را تحت عنوان روز قدس نامگذاری کردند که استکبار جهانی در نظر داشت مسلمانان را از طرق مختلف تحت فشار قرار دهد.

امام خمینی در خصوص اهمیت این روز چنین فرموده‌اند: «روز قدس، جهانی است، و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند، در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود باید ملتهای مستضعف در مقابل مستکبرین اعلان وجود بکنند، باید همان‌طور که ایران قیام کرد، و دماغ مستکبرین را به خاک مالید، و خواهد مالید، تمام ملتها قیام کنند، و این جرثومه‌های فساد را به زباله‌دانها بریزند.»

فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگار به جا مانده از خمینی کبیر(ره)، سالروز همبستگی و یکپارچگی مسلمانان و سمبل ظلم ستیزی بر تمام مسلمانان دنیا، خصوصا ملت مظلوم فلسطین را تبریک وتهنیت عرض می‌نماییم.

این روز مظهر انزجار امت اسلامی از استکبار جهانی بالاخص از رژیم کودک‌کش و صهیونیسم جنایتکار است. روز قدس روز تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) است.

در شرایط کنونی که دشمن با پیمان‌شکنی‌های پی‌در‌پی هیچ ظلمی را از ملت شریف ایران و همه‌ی مسلمانان جهان دریغ نمی‌کند، از مردم عزیز و رشید زنجان و همچنین از همه‌ی دانش‌آموزان و فرهنگیان استان تقاضا داریم که باحضور پرشور خود در این راهپیمایی جاودانه، بار دیگر حمایت خود را از انقلاب اسلامی، از مردم فلسطین و از همه‌ی مسلمانان مظلوم جهان به گوش جهانیان برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار