برپایی ایستگاه از بهار قرآن تا بهار قدس در گیلان

رشت (پانا) -مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برپایی ایستگاه از بهار قرآن تا بهار قدس در این استان به مناسبت روز جهانی قدس خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۸۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ایستگاه از بهار قرآن تا بهار قدس در گیلان

اسفندیار ضیائی افزود: ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با عنوان از بهار قرآن تا بهار قدس در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس مردم روزه دار شهر رشت دایر می شود.

وی اظهار داشت: کارکنان ستادی، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری استان گیلان با برپایی ایستگاه از بهار قرآن تا بهار قدس، پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده ها خواهند بود و در سایه فعالیت های خلاقانه و آموزش‌های غیرمستقیم، بر تثبیت آرمان فلسطین تاکید کرده و خط بطلانی بر معامله قرن خواهند کشید.

وی بیان داشت: معرفی کتاب و رخدادها، امضای پیمان نامه با کودکان سرزمین‌های اشغالی، برپایی کارگاه نقاشی و ادبی با عنوان دوست فلسطینی من و ترسیم پرچم کشور فلسطین برگونه های کودکان و نوجوانان ایران اسلامی، از جمله فعالیت های مربیان در این ایستگاه خواهد بود.

ضیائی خاطر نشان کرد: در چهلمین سال نام گذاری روز جهانی قدس و با هدف تحقق آرمان‌های بلند معمارکبیر انقلاب (ره)، کارکنان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان همگام با مردم روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی حمایت از انتفاضه و آزادسازی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین شرکت می‌کنند.

فردا (جمعه) آخرین روز ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است.

بیش از ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار