مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: سیل تازیانه نگاه های خشمگین و فریادهای آتشین مسلمانان دودمان ستم آمریکا و اسرائیل را بر باد می دهد

اسلامشهر(پانا) - در آستانه روز جهانی قدس ، مدیر آموزش و پرورش اسلام شهر از اقشار مردم،جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

کد مطلب: ۹۱۸۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: سیل تازیانه نگاه های خشمگین و فریادهای آتشین مسلمانان دودمان ستم آمریکا و اسرائیل را بر باد می دهد

متن بیانیه حسینعلی بنارمدیرآموزش و پرورش اسلام شهر، به شرح ذیل می باشد:

روز جهانی قدس یوم اللّه و روز سردادن ندای «لا اله الّااللّه» و «محمدٌ رسول اللّه» است.

قطره قطره خون شهدای فلسطین امروزفریادِ مسلمانی سر می دهد. آسمان، امروز از نور اسلام خواهی لبریز است و درصبح برترین روز سال به یمن روشنای این نورِ درخشان دیده‌ها گشوده و چشم‌ها باز شده است.

سیل تازیانه نگاه‌های خشمگین و فریادهای آتشین مسلمانان دودمان ستم آمریکا و اسرائیل را بر باد می دهد.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پس از تمرین پاکی و بندگی، امت اسلامی دست به دعا بر می دارد و ازخدا می خواهد که روشن ترین صبح عالم را طالع کند و بر این شب‌های تار و ظلمانی مُهر پایان بزند و راه ستمکاری و جنایت استعمارگران و ظالمان رابربندد و منجی مهربانمان را برساند.

ما فرهنگیان و دانش آموزان آموزش و پرورش اسلام شهر، همنوا با ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، در آستانه روز جهانی قدس، با بنیانگذار این روز بزرگ و معمارِ کبیرانقلاب اسلامی، تجدید عهد می‌کنیم که همواره بر تکلیفی که او بر عهده ما نهاده، پایبند و استوار باشیم و با حضور دشمن­ شکنِ خود در راهپیمایی روز قدس، امید را در دل مستضعفان جهان زنده نموده و پایبندی خود به نظام اسلامی و ولایت فقیه را به جهانیان اثبات نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار