استاندار کرمانشاه:

استان‌های عضو منطقه 3 از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای توسعه برخوردارند

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه گفت: استان‌های عضو منطقه 3 از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای توسعه برخوردارند.

کد مطلب: ۹۱۸۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
استان‌های عضو منطقه 3 از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای توسعه برخوردارند

هوشنگ بازوند در ششمین نشست منطقه 3 کشور که با حضور دکتر علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، استانداران استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، همدان و روسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان های عضو منطقه 3 برگزار شد؛ اظهار داشت: دکتر آقامحمدی از مدیران توانمند و با تجربه نظام هستند که به صورت ویژه توسعه منطقه ۳ کشور را دنبال می‌کنند و باید از حضور ایشان به عنوان یک فرصت برای توسعه کشور استفاده کنیم.

وی گفت: تاکنون ۵ نشست با حضور استانداران منطقه ۳ کشور با دبیری استان کرمانشاه برگزار شده است که در این نشست ها برنامه‌های و پروژه‌های مختلف در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت و زیرساخت‌ها مورد طرح و بررسی قرار می‌گیرند. این طرح‌ها بعد از نهایی شدن، برای تصویب نهایی به هیئت دولت ارائه می‌شوند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: مجموعه استان‌های عضو منطقه 3 کشور هر کدام دارای قابلیت ها و ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های کشاورزی، صنعت، حمل و نقل، خدمات و گردشگری برخوردار هستند لذا تلاش می‌کنیم با یک همگرایی و همدلی از مجموع این قابلیت‌ها برای توسعه متوازن و پایدار استان‌های عضو منطقه 3 بهره بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار