استاندار کرمانشاه:

در سال رونق تولید تمامی دستگاه‌ها باید به اشتغال و تولید استان کمک کنند

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه گفت: در سال رونق تولید تمامی دستگاه‌ها باید به اشتغال و تولید استان کمک کنند.

کد مطلب: ۹۱۶۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
در سال رونق تولید تمامی دستگاه‌ها باید به اشتغال و تولید استان کمک کنند

هوشنگ بازوند در نشست مدیران ارشد استان و بانک ها با مدیران دیوان محاسبات پیرامون رفع موانع پرداخت تسهیلات اشتغال اظهار داشت: استان کرمانشاه و به ویژه ساکنین شهرستان‌های مرزنشین، سال‌ها گرفتار یک جنگ تحمیلی و ظالمانه از سوی دشمن بوده است و آسیب های فراوانی در راستای دفاع از کیان کشور متحمل شده است.

وی بیان داشت: به تعبیر زیبا و ماندگار رهبر معظم انقلاب کرمانشاه طی این سال‌ها همواره سینه‌ی ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی بوده‌اند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در زلزله مهیب آبان ۹۶ نیز این شهرستان‌های مرزنشین خسارت‌های بسیاری‌ دیدند وهمچنین در سیل فروردین ماه ۹۸ نیز این مردم دوباره آسیب فراوان دیدند و در این شرایط باید همه به این مرزنشینان مقاوم‌ و شریف کمک کنیم که از یک معیشت مناسب و عزتمندانه برخوردار باشند.

وی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال با بهره اندک یکی از راهکارهای ارزشمند از سوی دولت برای کمک به این مردم عزیز است و انصافا مجموعه دیوان محاسبات طی این مدت گره‌گشای مشکلات استان در حوزه‌های مختلف بوده‌اند.

مهندس بازوند گفت: سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است و از مجموعه دیوان محاسبات انتظار داریم امسال نیز در راستای کمک به رفع موانع تولید، با یک نظارت سازنده به پرداخت مناسب و سریع تر وام های اشتغال کمک کنند.

وی افزود: نظارت ها و دغدغه‌های دیوان محاسبات عاملی برای کاهش انحراف ها در تسهیلات اشتغال زا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار