معافیت مراکز آموزشی غیردولتی از پرداخت عوارض

شیراز (پانا) - استاندار فارس از معافیت پرداخت عوارض مدارس غیر دولتی خبرداد و گفت: با این مدارس نیز تا زمانیکه تغییر کاربری آموزشی ندهند همچون مدارس دولتی برخورد خواهد شد و از پرداخت عوارض معاف هستند.

کد مطلب: ۹۱۸۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
معافیت مراکز آموزشی غیردولتی از پرداخت عوارض

عنایت اله رحیمی در یکصد و سی دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس

، با تاکید بر اهمیت بهره‌مندی از نظرات مشورتی در آموزش و پرورش، برگزاری جلسات شورایی در آموزش و پرورش از سوی قانون‌گذار را نیاز آموزش و پرورش به استفاده از خِرد جمعی دانست.

استاندار فارس ادامه داد: تصمیم نهایی در آموزش و پرورش باید پس از رایزنی و مشورت با نخبگان، فرهنگیان، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد اتخاذ شود و در این صورت تصمیمات گرفته شده از پشتوانه بیشتری در اجرا برخوردار خواهد بود.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان فارس دوری از احساسات و برخورد عقلایی و منطقی با موضوعات را لازمه جمع فرهیخته‌ی فرهگیان که منشا تحولات عظیم هستند را دانست و ادامه داد: جامعه فرهنگی آموزش و پرورش که خود باید بردباری، تعقل، مفاهمه را به دانش‌آموزان آموزش دهند، ابتدا این آموزه ها را در اقدامات و تصمیمات خود به کار گیرند.

رحیمی بر حمایت مدیریت ارشد استان از رفع مشکلات آموزشی دانش‌آموزان و مسائل معیشتی فرهنگیان تاکید کرد.

رحیمی همچنین بر لزوم اجرای طرح‌های پژوهشی و علمی در راستای شناسایی مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی در مدارس تاکید کرد و خواهان بهره‌گیری از کمک سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه استان فارس از نظر پهنه‌بندی حوادث طبیعی جز استان‌های ردیف بالا است ، عنوان کرد: بی تردید ایجاد آمادگی برای مقابله با این حوادث طبیعی و غیر طبیعی باید از مدارس آغاز شود که این مهم نیز با همکاری سازمان‌های مردم نهاد با سهولت بیشتری محقق خواهد شد.

او با اشاره به اینکه دانش آموزان می‌توانند سفیران ایمنی و سلامت باشند، اظهار داشت: مقابله با بحران نیازمند ایجاد استاندارد، ارتقا استانداردها بر اساس علم روز و نظارت دقیق بر نحوه اجرای این استانداردها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار