فولادوند: پایه کیفیت آموزشی در مدارس شهر تهران، ساماندهی است

تهران (پانا) - جلسه ساماندهی نیروهای انسانی آموزش و پرورش منطقه 6 با حضور فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و حدادی، معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۸۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: پایه کیفیت آموزشی در مدارس شهر تهران، ساماندهی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، جلسه ساماندهی نیروهای انسانی منطقه6، با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ، ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی شهر تهران، نظریان مدیر آموزش وپرورش منطقه6، عدالت آذری رییس اداره طرح و برنامه و اعضای کمیته ساماندهی نیروهای انسانی اداره کل و منطقه امروز سه شنبه 7 خردادماه در سالن کنفرانس این منطقه برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه نظریان مدیر منطقه 6،ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران، گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی منطقه را بیان داشت و گفت: مدیریت نیازها، یک بحث فوق العاده ارزشمندی است که باید به نحو خوب و مطلوبی آن را هدایت کنیم و نسبت به واقعیت های موجود هر منطقه توجه وافی و کافی داشته باشیم.

در ادامه فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران ، به خاطر همه تلاش ها و زحمات مدیریت و همکاران منطقه در امر ساماندهی نیروی انسانی در سال گذشته تشکرنمود و بیان داشت : ما امسال در شهر تهران 6800 نفر بازنشسته خواهیم داشت و 2200 نفر هم از سال قبل ، که در مجموع حدود 9000 نفر از نیروهای خدوم تهران بازنشسته خواهند شد و در سال تحصیلی 99-98 نزدیک به 14000 کمبود نیرو در شهر تهران خواهیم داشت که این امر در طول تاریخ آموزش و پرورش بی سابقه بوده است. پس باید تمام تلاش خود را در ساماندهی بهینه نیروی انسانی در سال تحصیلی جاری به کار گیریم.

وی در ادامه تأکید داشت: پایه کیفیت آموزشی در مدارس شهر تهران، ساماندهی است و مجموعه اداره کل و مناطق اجزای لاینفکی هستند که به هم تنیده‌اند و باید در تمام موارد با هم همکاری و تعامل داشته و در کنار هم باشند.

مدیرکل شهر تهران داشتن اطلاعات و آمار دقیق، وضعیت موجود و پیش بینی های صحیح نیروی انسانی ، فضای فیزیکی واحدهای آموزشی، تعداد دانش آموز و کلاس در سال تحصیلی آینده را عامل اصلی موفقیت در برنامه ریزی دانست.

عبدالرضا فولادوند اضافه کرد: باید تلاش کنیم میزان رضایت مندی همکاران را افزایش دهیم ، رضایت صرفا معشیت نمی باشد، همکار باید بتواند آزادانه به بیان نظرات و مشکلات خود بپردازد. انشاالله بتوانیم در این مسیر گام های موثری برداریم.

سپس حدادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی شهر تهران درباره نیروی انسانی بیان داشت: در حال حاضر مهمترین بحث، تامین نیروی انسانی، رفع کمبودها، ارائه پیشنهادات و راهکارهای مفید در این زمینه می باشد.

در ادامه عدالت آذری رییس اداره طرح و برنامه و اعضای کمیته ساماندهی نیروهای انسانی اداره کل، نسبت به اهمیت و توجه به شاخص های نیروی انسانی و دانش آموز، بررسی تعداد کلاس، دانش آموز ، نیاز نیروی انسانی و فضاهای آموزشی مطالب مهمی را عنوان نمود.

در پایان جلسه عبدالرضا فولادوند به تشکیل ستاد ثبت نام و اهمیت آن در امر ساماندهی و فعال نمودن کارگروه های پروژه مهر ، توجه به امر هدایت تحصیلی ، ثبت نام دانش آموزان، ثبت کتب درسی و نظارت بر روند نقل و انتقال و نظارت بر مدارس غیردولتی تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار