معاون فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

۵۷ هزار عدد داروی قاچاق در اشنویه کشف شد

ارومیه (پانا)-– معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۵۷ هزار و ۳۰۳ عدد قرص و شربت داروخانه ای در اشنویه کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۹۱۷۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
۵۷ هزار عدد داروی قاچاق در اشنویه کشف شد

سرهنگ اسدالله مالکی با بیان اینکه ارزش ریالی این داروها دو میلیارد ریال برآورد شده است افزود: در این زمینه دو نفر متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی از کشف ۶۶ هزار و ۱۸۵ عدد مواد محترقه توسط عوامل کلانتری ۱۷ ارومیه نیز خبر داد و اظهار داشت: این میزان مواد محترقه از یک دستگاه خودروی سواری کشف و در این زمینه یک نفر متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مالکی کشف محموله احشام قاچاق را از دیگر اقدامات انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته عنوان و خاطرنشان کرد: دو نفر متهم قاچاق احشام در نقده شناسایی و در بازجویی‌ها به سرقت دو رأس گوسفند، ۲۱ قطعه غاز، ۱۳ قطعه کبوتر و۱۰ قطعه مرغ در قالب ۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری سارق سابقه دار با هشت فقره سرقت در ارومیه گفت: متهم در بازجوبی به هشت فقره سرقت محتویات خودرو در ارومیه اعتراف و در مخفیگاه مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ مالکی کشف ۳۹۲ رول لوازم چاپگری و۴۳۰ بسته آدامس خارجی از یک دستگاه اتوبوس عبوری در محور ماکو- چایپاره به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال و دستگیری دو نفر متهم توسط پلیس شهرستان چایپاره را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار