کشف 13 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در میاندوآب

ارومیه(پانا)-مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌ غربی، از کشف ۱۳ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت سفید در میاندوآب خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف 13 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در میاندوآب

محمد اقوامی از محکومیت قاچاق سوخت سفید در استان خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری،‌ به یک دستگاه کامیون تریلر کشنده اسکانیا مشکوک و این خودرو را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی میاندوآب از کامیون تریلر کشنده اسکانیا مقدار ۱۳ هزار و ۳۰۰ لیتر مواد سوختنی از نوع نفت سفید که فاقد مدارک گمرکی و شرکتی قانونی بود، کشف کردند و پرونده را به تعزیرات حکومتی میاندوآب ارجاع دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز میاندوآب پس از اجرای تشریفات قانونی و عدم ارائه اسناد و مدارک محکمه‌پسند از سوی متهم، کالای مکشوفه وی را به نفع دولت ضبط کردند.

وی بیان کرد: علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت، متهم نیز به پرداخت یک میلیارد و ۶۳۱ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

اقوامی عنوان کرد: با عنایت به اینکه کالای مکشوفه بیش از یک میلیارد ریال بوده و مالک خودرو فرد دیگری بود، همچنین متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی خودرو یعنی ۹ میلیارد و ۲۳۱ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال محکوم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار