با حکم وزیر آموزش و پرورش انجام شد

انتخاب روسای ستاد عالی مسابقات ورزش دانش‌آموزی تابستان 98

تهران (پانا)‌ - وزیر آموزش و پرورش در ابلاغ‌های جداگانه‌ای استانداران و مدیران کل آموزش‌وپرورش پنج استان را به عنوان روسای ستاد عالی و سرپرستان عالی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر در تابستان 98 تعیین کرد.

کد مطلب: ۹۱۷۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب روسای ستاد عالی مسابقات ورزش دانش‌آموزی تابستان 98

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر در تابستان 1398 در 11 رشته ورزشی و در 5 استان کشور برگزار می‌شود.

برای هماهنگی‌های بیشتر و اجرای مطلوب‌تر برگزاری مسابقات و استفاده از ظرفیت‌های استانی، از سوی وزیر آموزش و پرورش برای استانداران گیلان، اصفهان، سمنان، اردبیل و چهار محال و بختیاری به عنوان میزبان‌های مسابقات ابلاغ جداگانه‌ای با عنوان «رئیس ستاد عالی مسابقات» و برای مدیران کل آموزش و پرورش این 5 استان ابلاغ‌هایی با عنوان «سرپرست عالی مسابقات» صادر و آنها را به این سمت تعیین کرد.

در متن ابلاغ وزیر آموزش و پرورش خطاب به استانداران و مدیران کل آموزش و پرورش 5 استان میزبان مسابقات آمده است: «امید است با راهبری، هدایت و حمایت همه‌جانبه مدیران محترم آن استان، این رویداد ملی، با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود و اثرات شایان فرهنگی اجتماعی آن را برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده شاهد باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار