مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

اولویت آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است

مدارس فاقد انشعاب آب و برق و فاضلاب نیازمند توجه ویژه هستند

هرمزگان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه اولویت آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است، اظهار کرد: در راستای توجه به اهداف و راهبردهای سند تحول بنیادین که توسعه زیرساخت ها و امکانات مدارس را اولویت می داند ، یکصد واحد آموزشی فاقد انشعاب آب و برق و فاضلاب در استان نیازمند توجه ویژه هستند.

کد مطلب: ۹۱۷۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اولویت آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: در جلسه شورای آموزش و پرورش هرمزگان مصوب شد شرکت‌های توزیع برق و آب و فاضلاب انشعاب آب و برق و فاضلاب مدرسه‌ها را تامین کنند که این مهم باید با جدیت اجرایی شود.

وی با بیان اینکه اولویت آموزش و پرورش همواره اجرای سند تحول بنیادین است، اظهار کرد: ارتقای منزلت اجتماعی معلمان، جلب مشارکت ارکان مؤثر بخش عمومی و غیر دولتی در تعلیم و تربیت، توجه به ورزش و نشاط در مدارس و اهمیت به نشر مفاهیم قرآنی از شاخص‌های مهم سند بنیادین آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: تنها اردوگاه دانش آموزی استان، اردوگاه سلمان فارسی سرخون بندرعباس است و اردوگاه دانش آموزی امام خمینی میناب نیمه فعال و اردوگاه‌های ساحلی هرمز و شهید مطهری رودان نیز غیر فعال است.

دادی زاده با قدردانی از توجه ویژه استاندار هرمزگان و اعضای شورای آموزش و پرروش خاطرنشان کرد: اردوگاه‌های دانش آموزی سلمان فارسی سرخون بندرعباس، امام خمینی میناب، شهید مطهری رودان و ساحلی هرمز نیازمند تامین اعتبار است که امیدواریم در سایه توجه ویژه رییس شورای آموزش و پرروش استان و دغدغه خاصی که به آموزش و پرورش دارند این مهم محقق گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان گفت: قطعا هرچه آموزش و پرورش دغدغه کمتری در بخش ‌های غیر آموزشی داشته باشد می تواند بر مساﺋل آموزش و تربیتی تمرکز کند و شاخص های این دو بخش را که هدف غایی نظام تعلیم و تربیت است، ارتقا دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار