معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان:

رویکرد آموزش و پرورش هرمزگان در ساماندهی نیروی انسانی افزایش حداکثری پوشش تحصیلی است

هرمزگان(پانا)-معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: رویکرد آموزش و پرورش هرمزگان در ساماندهی نیروی انسانی افزایش حداکثری پوشش تحصیلی و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان در مناطق روستایی کمتر توسعه یافته است.

کد مطلب: ۹۱۸۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد آموزش و پرورش هرمزگان در ساماندهی نیروی انسانی افزایش حداکثری پوشش تحصیلی است

به گزارش خبرگزاری هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، ابراهیم خوشبخت در کارگاه آموزشی ساماندهی نیروی انسانی مناطق شرق هرمزگان در میناب افزود :کیفت و عدالت آموزشی باید سرلوحه کار مدیران مناطق قرار بگیرد و با ساماندهی نیروها عدالت آموزشی فراموش نشود.

وی ساماندهی نیروی انسانی، ساماندهی فضای آموزشی، توانمند سازی نیروی انسانی، ارتقاء کیفیت آموزشی و ستاد نظارت بر ساماندهی را از مهمترین رویکردهای آموزش و پرورش هرمزگان در سال جاری عنوان کرد و گفت: این سرفصل ها باید به جد مد نظر مدیران مناطق باشد.

خوشبخت افزود: تامین فضای آموزشی باید به نحو مطلوب مدیریت شود و برای ساماندهی نیروی انسانی نیز برنامه‌ریزی‎های لازم انجام شود چرا که این موضوع مهمترین طرح آموزش و پرورش در بخش آموزش است.

معاون پژوهش آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: تامین بخشی از نیرو در سال جدید از طرق مختلف شامل جذب سرباز معلم ، ساعات موظف و غیر موظف(نیروهای رسمی و پیمانی)، تجمیع مدارس کم جمعیت، کنترل نقل و انتقالات، تقویت مدارس شبانه روزی و روستا مرکزی جبران خواهیم کرد.

خوشبخت ، اتوماسیون اداری جهت تسهیل امور و نبودن مستند سازی کاغذی را دو موضوع مهم برای اثر بخشی بیشتر کار مدارس ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه در بعضی از روستاها یک یا دو دانش آموز وجود دارد، با یک برنامه ریزی مناسب در ساماندهی نیروها از ترک تحصیل جلوگیری خواهیم کرد و با استفاده از ظرفیت های مناطق و شهرستانها و تدابیر مناسب سال تحصیلی پیش رو را با برنامه و مطلوب آغاز خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار