همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، مزار شهدای گمنام قرچک گلباران شد

قرچک (پانا) - به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسوولان، نیروهای نظامی و انتظامی مزار شهدای گمنام شهرستان قرچک گلباران و عطرافشانی شد.

کد مطلب: ۹۱۷۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، مزار شهدای گمنام قرچک گلباران شد

با حضور مسوولان شهرستان قرچک در سالروز آزادسازی غرورآفرین خرمشهرمزار شهدای گمنام گلباران شد.

مسوولان شهرستان قرچک، نیروهای نظامی و انتظامی با نثار گل و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا و امام شهدا تجدید میثاق گردند.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در مراسم گلباران مزار شهدای گمنام که به مناسبت سوم خرداد برگزار شد، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر در سال 61 در ماه مبارک رمضان بود، شهدای عملیات بیت‌المقدس که در سال 61 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و با زبان روزه به دیار حق رفتند.

او گفت: افتخاراتی که نظام جمهوری اسلامی ایران در سوم خرداد به دست آورد با رشادت رزمندگان، پشتیبانی مردم و رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود.

خطیبی افزود: آزادسازی خرمشهر موتور محرکه جنگ هشت سال دفاع مقدس ایران بود که در نبردهای بعد موفقیت‌های زیادی به دست آمد بود.

فرماندار قرچک تصریح کرد: خردادماه همیشه برای مردم دشت ورامین مهم بوده است و در این ماه با حرکت افتخارآمیز خود پایه‌ها انقلاب را بنا کردند.

اوبیان کرد: در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم، با وحدت، همدلی و مقاومت می‌توانیم از تحریم‌های پیش عبور کنیم و این موفقیت با ایمان به خدا و در نظر گرفتن رضایت‌مندی مردم محقق خواهد شد.

قرچک در برگزاری مراسم‌های ملی مذهبی جز شهرستان‌های فعال استان تهران است

علی‌اصغر شهیری فرمانده سپاه ناحیه 15 خرداد قرچک نیز در این مراسم اظهار کرد: مراسم گلباران مزار شهدا تجدید میثاق دوباره با 230 هزار شهید و زنده نگه‌داشتن نام و یاد 6 هزار شهید والامقام عملیات بیت‌المقدس است.

اوگفت: وحدت و همدلی موجود در شهرستان قرچک ستودنی است چراکه همه مسوولان با اتحاد و همدلی سعی در رفع مشکلات دارند، شهرستان قرچک در برگزاری مراسم‌های ملی مذهبی جزو شهرستان‌های فعال و پویا استان تهران است.

فرمانده سپاه ناحیه 15 خرداد قرچک در پایان خاطرنشان کرد: با تبعیت از ولایت‌فقیه و ایستادگی و مقاومت در مقابل تحریم‌های استکبار جهانی با دیگر بااقتدار خرمشهرهای دیگر را با موفقیت آزاد کرد.

/حبرنگار: توحید عظیمی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار