عطر افشانی مزار شهدای اسلامشهر به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ،مراسم گلباران و عطر افشانی مزار شهدای اسلامشهر با حضور امام جمعه،معاون فرماندار،فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین ارگانها و نهادها در آستان مقدس امامزاده عقیل (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
عطر افشانی مزار شهدای اسلامشهر به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

در این مراسم حجت الاسلام ابراهیم سلطانی ازروحانیون شهرستان اسلامشهر در سخنانی یا گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی در سخنانی نیروی انتظامی را سبز پوشان امنیت ساز کشور از مرزها تا محلات دانست .

او در ادامه افزود:با توجه به تاریخ اسلام ،پس از جنگ احدکه ازکشته شدگان به عنوان میت نام برده میشد،خداوند متعال در آیه ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله که بر پیامبر اسلام وحی شد،از در گذشتگان لشکر اسلام به عنوان شهدا یاد میکند که زنده اند و در نزد خداوند متعال روزی دارندو عظمت شهدا به فنا منجر نخواهد شد و این عزیزان در جوار قرب الهی جای دارند.

حجت الاسلام ابراهیمی با نگاهی به واقعه عاشورا بیان داشت:خون امام حسین (ع) و پیام رسانان کربلا احیاءکننده است و اگر عاشورا باز خوانی نمیشد دیگر عاشورایی نبود .

او اذعان داشت: در انقلاب اسلامی ما هم که شهدا با توکل بر خدا به امام حسین (ع) و یاران باوفایش اقتداکردند، نباید به فراموشی سپرده شوند و بدانیم خون شهدا برای ما امنیت و آرامش امروز را دربردارد وحتی سخنرانی ریاست جمهور در سازمان ملل و قدرت نه گفتن به دشمنان هم از فضائل خون شهدا است.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار