پیام مشترک امام جمعه و فرماندار شهرستان ملارد بمناسبت گرامیداشت لیالی قدر

ملارد(پانا) - درپیام مشترک امام جمعه و فرماندار شهرستان ملاردآمده است : شب های قدر با نام و یاد بزرگ مردی از تاریخ بشریت گره خورده که الگوی همه خداجویان ، رهبر عدالت گستران ، یار مظلومان و معیار حق و باطل در طول تاریخ می باشد .

کد مطلب: ۹۱۷۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مشترک امام جمعه و  فرماندار شهرستان ملارد بمناسبت گرامیداشت لیالی قدر

در متن پیام حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه و توکلی کجانی فرماندار ملاردآمده است:

حمد و سپاس خدای بزرگ را که توفیق داد امسال را نیز با حضور در میهمانی معنوی ماه مبارک رمضان ، از فیوضات این ماه پرفضیلت بهره برده و در آستانه دهه سوم از این ماه نورانی، خود را برای شب های سراسر نور و رحمت و غفران الهی قدر آماده و مهیا کنیم .

در وصف این شب‌ها و فرصت‌های کیمیائی آن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: در حقیقت از شب قدر انسان روزه دار سال جدیدی را آغازمی کند، در شب قدر تقدیر او در دوران سال برای او از سوی کاتبان الهی نوشته می شود و انسان وارد یک سال نو، مرحله نو و در واقع یک حیات نو و ولادت نو می شود.

بی شک یکی از برکات و نعمت‌های ماه مبارک رمضان همین شب های قدر آن می باشد که طبق آیه شریفه در سوره قدر از هزار ماه برتر و والاتر بوده و در بین شب‌های سال تنها شبی است که اینچنین مورد عنایت الهی و تاکید معصومین (ع) قرار گرفته است.

از طرفی شب‌های قدر با نام و یاد بزرگ مردی از تاریخ بشریت گره خورده که الگوی همه خداجویان، رهبر عدالت گستران، یار مظلومان و معیار حق و باطل در طول تاریخ می باشد .

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای روزه داران عزیز ، توفیق درک بهتر و بهره گیری از معنویات خوان گسترده در لیالی قدر را از درگاه الهی مسئلت داشته، شهادت مظلومانه مولای متقیان حضرت علی(ع) را به همه شیعیان و آزادیخواهان جهان به ویژه مردم شریف شهرستان ملارد تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.

امید آن داریم خداوند متعال به برکت این ماه و شب های قدر آن ، بهترین و نیکوترین مقدرات را برای همه ملت ایران به ویژه جوانان و آینده سازان کشور رقم زده و ما را در رهروی از سیره و روش امیر مومنان علی (ع) و همچنین تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و سیاست های دولت تدبیر و امید ، توفیق بیش از پیش عنایت فرماید.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار