جانشین فرمانده سپاه فتح: کهگیلویه و بویراحمد در عملیات آزادسازی خرمشهر 43 شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد

یاسوج (پانا)- جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با خبرنگاران گفت: مردم استان در عملیات آزادسازی خرمشهر 43 شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

کد مطلب: ۹۱۷۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
جانشین فرمانده سپاه فتح:  کهگیلویه و بویراحمد در عملیات آزادسازی خرمشهر 43 شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد

سرهنگ «جهانگیر انصاری» امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس، نشست خبری فرماندهان رده‌های مختلف سپاه فتح و ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان‌ها، افتتاح تعداد منزل مسکونی محرومان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده سوم خرداد است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال به جای برگزاری صبحگاه مشترک در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج و پیش از برگزاری نماز جمعه برنامه حماسه حضور برگزار خواهد شد.

انصاری گفت: در این ایام تعدادی از منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی که توسط نواحی سپاه فتح در مناطق محروم استان ساخته شده بهره‌برداری و به مددجویان تحویل داده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح به نقش رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در عملیات آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: در این عملیات یگان واحدی مختص استان نداشتیم، اما رزمندگان ما در قالب یگان‌های سایر استان‌ها خدمت می‌کردند و 43 شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

او با تاکید بر نقش رسانه‌ها عنوان داشت: دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و در چنین شرایطی رسالت رسانه های خبری درون نظام سنگین و تعیین کننده است.

انصاری با طرح این پرسش که چرا ایران بعد از فتح خرمشهر جنگ را ادامه داد؟، تصریح کرد: دلیل این بود که دشمن نپذیرفت که متجاوز بوده و باید غرامت جنگ را پرداخت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار