فولادوند در مراسم بزرگداشت سوم خرداد: آنچه ملت ما داشت و دنیا نداشت ایمان بود

تهران (پانا) - برنامه صبحگاه مشترک بسیج فرهنگیان مناطق 6، 7، 8، 11، 12 با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و سردار محمود حسینی، معاونت اقشار سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد. این مراسم به مناسبت یادبود سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر برگزار شد. 

کد مطلب: ۹۱۶۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند در مراسم بزرگداشت سوم خرداد: آنچه ملت ما داشت و دنیا نداشت ایمان  بود

عبدالرضا فولادوند با اشاره به اینکه بسیجیان قهرمان برای تثبیت نظام اسلامی از همه چیز خود گذشته‌اند، گفت: این قهرمانان، بزرگی و عظمت را برای مردم ایران رقم زده اند. ملت ایران دست به انقلابی بزرگ زد تا اهدافش را عملی کند و استکبار جهانی به ظاهر طرفدار مردم جهان بود ولی با ایران رفتاری متفاوت داشت زیرا مردم ما می‌خواستند استکبار را بیرون کنند و کشورشان را آباد کنند که در 22 بهمن با حضور رهبر بزرگ‌شان موفق شدند.
فولادوند افزود: با این پیروزی، دنیای استکبار از همان ابتدا برای مردم ایران مانع تراشی کرد. سرسپرده‌های استکبار دست به اقداماتی زدند که در تاریخ مکتوب است و دنیا پشت‌سر شخصیتی ملعون قرار گرفت تا کشور تمدن ساز ما را مورد حمله قرار دهد.
مدیر کل شهر تهران با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی در ایران گفت: آن زمان مردم ما با ابتدایی ترین سلاح ها در مقابل مدرن ترین تسلیحات اهدا شده به عراق ایستادگی کردند. آنچه ملت ما داشت و دنیا نداشت ایمان شان بود.
فولادوند با اشاره به ایمان مردم به رهبری امام (ره) در هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز که خود ما مجهز به بهترین تجهیزات دفاعی هستیم دشمنان ایمان ما را هدف قرار داده اند که باید از آن مراقبت کنیم. آن سلاح کارآمدی که در این چهل سال در تمام میادین ما را پیرو کرده است اخلاق و ایمان بود.
وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد توسعه اخلاق و ایمان باید گام های موثری بردارد و تحت لوای مقام معظم رهبری در این حوزه باید پیشگام باشد. از این رو آموزش و پرورش همچنان در رکاب مقام معظم رهبری برای رسیدن به همه اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایستاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار