مردم از توطئه های دشمن هراسی ندارند

بیرجند (پانا)- استاندار خراسان جنوبی با اشاره به توطئه های اطلاعاتی و امنیتی، اختلاف افکنی ها و هجمه های فرهنگی دشمن گفت: دشمن بداند چهل سال از تولد بزرگترین انقلاب جهان می گذرد و مردم باکی از این توطئه ها ندارند.

کد مطلب: ۹۱۷۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مردم از توطئه های دشمن هراسی ندارند

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در همایش 2هزار و 500نفری نیروهای مسلح که به مناسبت سوم خرداد فتح خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه ملت انقلابی و وفادار به ارزشهای انقلاب اسلامی، سالهاست که با پشت سر گذاشتن مشکلات به راه خود ادامه میدهند افزود: در این سالها دشمنان انقلاب اسلامی با روشهای مختلف قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را داشته است اما مردم ولایی با تاسی به حماسه سوم خرداد و اعتقاد راسخ به باورهای الهی همچنان به راه خود ادامه میدهند.


معتمدیان با اشاره به توطئه های اطلاعاتی و امنیتی، اختلاف افکنی ها و هجمه های فرهنگی دشمن افزود: دشمن بداند چهل سال از تولد بزرگترین انقلاب جهان می گذرد و مردم باکی از این توطئه ها ندارند.


وی همچنین سوم خرداد را روز مقاومت، ایستادگی، ایثار و پیروزی دانست و گفت: با ایثارگری شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان حماسه هایی از جنس ایمان، شور، عشق و جهاد بر ظلم وستم آفریدند.


استاندار افزود: عملیات بیت المقدس توازن نظامی را به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم زد .


سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضای استان نیز در این همایش با بیان اینکه دشمنان همواره قصد ضربه زدن به ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی را داشته اند افزود: به کوری چشم دشمنان امروز همچنان با قدرت ایستاده ایم و برای سربلندی و اقتدار بیش از پیش کشور تلاش خواهیم کرد.

همچنین در این همایش از مستند تنها شهیده دوران دفاع مقدس استان (معصومه محمودی سرتنگی) ساخته محمد رضا سلطانپور رونمایی و از تعدادی از خانواده های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار