میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان گفت:

عملیات فتح خرمشهر سرآغاز قدرت نمایی ایران در جنگ تحمیلی و سمبل اقتدار ایران در جنگ تحمیلی است

پانا(گلستان)، میرمحمد غراوی صبح امروز مراسم صبحگاه اقتدار نیروهای مسلح استان گلستان با حضور مسوولان ارشد نظامی و استانی در تیپ مردم پایه سپاه نینوا به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: عملیات فتح خرمشهر نشان داد نیروهای مسلح و بسیج مردمی ما در سخت‌ترین شرایط هم تا آخرین نفس خواهند ایستاد.

کد مطلب: ۹۱۷۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
عملیات  فتح خرمشهر سرآغاز قدرت نمایی ایران در جنگ تحمیلی و سمبل اقتدار ایران در جنگ تحمیلی است

پانا(گلستان)، میرمحمد غراوی صبح امروز مراسم صبحگاه اقتدار نیروهای مسلح استان گلستان با حضور مسوولان ارشد نظامی و استانی در تیپ مردم پایه سپاه نینوا به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: عملیات فتح خرمشهر نشان داد نیروهای مسلح و بسیج مردمی ما در سخت‌ترین شرایط هم تا آخرین نفس خواهند ایستاد. این عملیات یکی از جلوه های عینی مقاومت در برابر قلدران زمانه بود که به همگان ثابت کرد بسیج مردمی و نیروهای مسلح ایران برای مقاومت در برابر دشمن تا آخرین نفس مقاومت می کنند.

وی تصریح کرد: فتح خرمشهر سرآغاز اقتدار ما در جبهه‌ها بود و تمام معادلات را به نفع ما تغییر داد.

سرپرست استانداری گلستان گفت: اکنون هم با فشارهای استکبار جهانی در حوزه اقتصادی و معیشتی دشمن فکر می‌کند می‌تواند در روحیه مردم تاثیر بگذارد اما این فکر خامی بیش نیست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم صبگاه اقتدار نیرو های ملسح استان گفت: در فتح خرمشهر ثابت کردیم تفکر لیبرالی پوسیده و به درد نجات کشور نمی‌خورد.
سردار حسین معروفی اظهار کرد: خرمشهر چندین بار در دوران دفاع مقدس دست به دست شده اما آنچه در تاریخ ماندگار شده مقاومت‌جانانه آن است.

وی تصریح کرد: ما در فتح خرمشهر نشان دادیم تفکر پوسیده لیبرالی به درد نمی‌خورد و نمی‌تواند کشور را نجات دهد، گفتمان انقلابی بر هر تفکری غالب است.استکبار جهانی در تصور خام خود قصد دارد با تشدید فشارها بر مردم , موجب دلسردی آنان از نظام شود و روحیه مقاومت و انقلابی گری آنان را نشانه گرفته اما مردم در دفاع از ولایت و کشور ذره ای به خود تردید راه نداده و مصمم تر از گذشته در میدان باقی خواهند ماند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در طول دوران انقلاب هر کجا مقاومت کردیم دشمن را به عقب راندیم و امروز نباید از هیمنه ظاهری دشمن بترسیم و در آرمان‌های خود دچار تردید شویم.

معروفی خاطرنشان کرد: اگر امروز هم مانند دیروز مطیع امر امام جامعه باشیم این شرایط با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

در پایان با تقدیر از خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران عملیات بیت المقدس ، رونمایی از نرم افزار زیارت مجازی شهدای گلستان صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار