جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی برگزارشد

بجنورد (پانا) -جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی خراسان شمالی با حضور مدیر کل آموزش وپرورش ، معاون پرورشی و فرهنگی، ومدیر سازمان دانش آموزی درمحل اداره کل آموزش وپرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۷۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی برگزارشد

عباس سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت: شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی از شوراهای مهم تصمیم گیری در زمینه های نحوه رشد، تربیت و پرورش استعدادها و توانایی های دانش آموزان است. پس سازمان دانش آموزی موظف است برنامه های کیفی و کمی با فعالیت های موثر و منطبق با سند تحول بنیادین را طراحی و اجرا نماید.

وی در این جلسه با بیان اینکه فعالیت های سازمان دانش آموزی در این استان، مسیری مناسب برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است، اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته، در این بخش اقدامات بسیارخوبی اجرایی شده و خدمات مطلوبی هم در حوزه های مختلف به دانش آموزان عضو تشکل های مختلف سازمان دانش آموزی استان ارائه می شود

عباس سعیدی ضمن اینکه برگزاری اردوهای ویژه دانش آموزان عضو سازمان را زمینه ای برای افزایش توانمندی و مهارت آموزی این قشر دانست افزود: اینگونه فعالیت ها به ویژه در زمینه آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان نقش بسیار مثبتی ایفا می کنند و در نهایت این آموزش ها به تربیت دانش آموزی مشارکت جو و مشارکت پذیر منجر می شود.

مجید مصباح مدیرسازمان دانش اموزی گفت :کلاس های اوقات فراغت را امسال با برنامه میکروفن طلایی در بخش خبرنگاری وآموزش خبرنگاری در قالب فن بیان وگویندگی واستند آپ کمدی برای دانش آموزان خواهیم داشت .وهمچنین آماده نمودن دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی برای پیش اردوی استانی وشهرستانی وآمادگی لازم برای شرکت در اردوی ملی از مهم ترین برنامه های سازمان دانش اموزی دانست .

وی خاطر نشان کرد فراهم نمودن فضای همدلی وهم فکری ومشورت واستفاده از رای ونظر دانش آموزان با توجه به تاکیدات رئیس جمهور باید در این دانش آموزان عضو سازمان نهادینه شود .

درادامه علی شور زاده معاون پرورشی و فرهنگی، ضمن اشاره به ارتباط صمیمی فی مابین معاونت پرورشی و سازمان دانش آموزی بیان کرد: سازمان دانش آموزی برای آموزش وپرورش یک ظرفیت خوبی می باشد و یکی از ویژگی های خوب این سازمان مسائل اقتصادی و درآمدزایی است وی افزود علاوه بر این با رویکرد اجتماعی کردن فعالیت های دانش آموزی شکل گرفته است.

در پایان مجید مصباح مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن تشکر از حمایت های مدیر کل محترم و سایر اعضاء وگزارش عملکردوتشریح اهداف شورای برنامه ریزی سازمان،موضوعاتی در خصوص محور فعالیت های سازمان در سال تحصیلی آتی رامطرح نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار