با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین ؛

جلسه ی شورای برنامه ریزی برگزار شد

قزوین (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین و همچنین رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین جلسه ی شورای برنامه ریزی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ی شورای برنامه ریزی برگزار شد

در این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش با حضور مسئولان سازمان دانش آموزی گفت:باید از فرصت های سازمان دانش آموزی و تشکیلات پیشتازان و فعالیت های آن در زمینه رشد و بهروری در فضای آموزش و پرورش استفاده کرد.

در ادامه امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی در خصوص عملکرد سازمان گفت:سازمان دانش آموزی یک نهادغیر دولتی که اساسا جهت راهبرد اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش تاسیس شده است.

حجت الاسلام امامقلی گزارش عملکرد یکساله ی سازمان دانش آموزی را که اعم از جذب و سازماندهی،برگزاری جشن عاطفه ها،مانور زلزله،ایجاد پایگاههای تابستانی ،و..... را در حضور مدیر کل آموزش و پرورش و همچنین انصاری معاونت پرورشی اداره کل نیز گزارش کامل را ارائه دادند.

امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین گفت:تشکل های پیشتازان سازمان دانش آموزی بهترین مسیر ریل گذاری شده برای رشد وبالندگی و تقویت مهارت های زندگی و اجتماعی دانش آموزان نیز اشاره کرد.

در آخر اصغری کارشناس تشکیلات سازمان دانش آموزی استان قزوین گفت:مهارت های پنج گانه ی کارگاهها ،اردوهای تشکیلاتی سازمان دانش آموزی متفاوت با دیگر ارگانهاست جهت توسعه و رشد افراد که یک امر مهمی در پیشبرد اهداف دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار