میررضا شفیع پورخبر داد: برگزاری جلسه بررسی کتاب اخلاق حرفه ای فنی و حرفه ای و کاردانش

تهران(پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: برگزاری جلسه بررسی کتاب اخلاق حرفه ای فنی و حرفه ای و کاردانش در راستای استقرار کامل مفاد سند تحول بنیادین بود.

کد مطلب: ۹۱۶۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
میررضا شفیع پورخبر داد: برگزاری جلسه بررسی کتاب اخلاق حرفه ای فنی و حرفه ای و کاردانش

میررضا شفیع پورمعاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این رابطه اظهار داشت: جلسه بررسی کتاب اخلاق حرفه ای با هدف کیفیت بخشی به محتوای درس اخلاق حرفه ای در ساختار جدید نظام آموزش متوسطه و با حضور معاون آموزشی دفتر آموزش دوره دوم متوسطه فنی و حرفه ای و کارشناس دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

او برگزاری چنین دوره‌هایی را در راستای استقرار کامل مفاد سند تحول بنیادین دانست و افزود: این جلسه با حضور بیش از 40 نفر از هنرآموزان مدرس کتاب اخلاق حرفه ای در هنرستانهای سراسر استان و نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد .

شفیع پور با اشاره به مباحث انجام شده در این جلسه تصریح کرد: در این نشست هنرآموزان با بیان نقاط قوت و ضعف کتاب اخلاق حرفه ای با حضور مسئولین زیربط ،در جهت بهبود هر چه بیشتر مسائل مربوط به حوزه فنی حرفه ای و کار دانش تلاش کردند.

در این نشست کاظمی معاون آموزش دفتر فنی و حرفه ای کسب شایستگی فنی و صلاحیت حرفه ای را رشد همزمان دانش و مهارت دانست و بر ضرورت اجرای کامل برنامه درسی جهت نیل به اهداف تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار