میررضا شفیع پور خبر داد: اعلام نتایج مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه شهرستانهای استان تهران

تهران(پانا) - مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه نظری شهرستانهای استان تهران، به میزبانی دبیرستان نمونه دولتی امام جعفر صادق(ع) پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
میررضا شفیع پور خبر داد: اعلام نتایج مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه  شهرستانهای استان تهران

میررضا شفیع پوردر این رابطه اظهار داشت: این دوره از مسابقات بین 76 نفر دانش‌آموز راه یافته به مرحله استانی در قالب نوزده تیم دو نفره در دروس زیست شناسی، شیمی و فیزیک کتاب آزمایشگاه علوم پایه‌های دهم و یازدهم بصورت کتبی و عملی برگزار گردید .

اوادامه داد: این مسابقات همه ساله باهدف ارتقای توانمندی‌های دانش‌آموزان، افزایش انگیزه مطالعه، تحقیق و پژوهش در آنان و فعال نمودن آزمایشگاه‌های مدارس از سوی دفتر دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در چهار سطح آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات علوم آزمایشگاهی به دو شیوه حضوری و غیر حضوری تصریح کرد: بخش حضوری، مطابق شیوه نامه وزارتی به دو صورت کتبی و عملی، اما در بخش غیر حضوری و به منظور استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و تکنولوژی‌های نوین توسط دانش آموزان به صورت طراحی و تهیه کلیپ از مراحل انجام آزمایش برگزار می گردد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به نتایج این دوره از مسابقات یادآور شد: در پایه دهم تیم‌های شهریار، اسلامشهر و کهریزک و در پایه یازدهم رباط کریم، ناحیه دو شهرری و شهرقدس رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار