در گفت‌وگو با پانا:

نفرزاده: نقطه تاریک تیم ملی والیبال نداشتن بازی تدارکاتی است

آلمان سخت‌ترین حریف هفته اول تیم ملی است

تهران (پانا) - سرمربی سابق تیم ملی والیبال جوانان ایران اعتقاد دارد حضور چند بازیکن تیم ملی ایران در لیگ‌های لهستان و ایتالیا باعث خواهد شد تا قدرت تیم ملی در لیگ ملت‌های 2019 بیشتر شود.

کد مطلب: ۹۱۶۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نفرزاده: نقطه تاریک تیم ملی والیبال نداشتن بازی تدارکاتی است

لیگ ملت‌های والیبال 2019 از امروز به صورت رسمی در چهار گروه آغاز خواهد شد خرداد و تیم ملی ایران در هفته نخست راهی چین شده است تا در سه مسابقه اول با تیم‌های ایتالیا، چین و آلمان رقابت کند.

فرهاد نفرزاده که فصل گذشته هدایت تیم عقاب را در لیگ برتر والیبال برعهده داشت، در گفت‌وگو با پانا درباره شروع مسابقات لیگ ملت‌های والیبال گفت: تیم ایران امسال وضع متفاوتی در لیگ ملت‌های والیبال دارد. با توجه به اینکه چند لژیونر ایران در لیگ‌های ایتالیا و لهستان حضور داشتند، تیم ملی با آمادگی بهتری در این مسابقات حاضر می‌شود. از طرفی دیگر تیم ملی دو هفته در ایران میزبان است و این اتفاق خیلی مثبتی است و می‌تواند به ملی پوشان کمک کند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال جوانان ایران ادامه داد: اما قطعاً نقطه تاریک تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها نداشتن بازی‌های تدارکاتی است و قطعاً نبود بازی تدارکاتی روی تیم تأثیر می‌گذارد به خصوص اینکه بازیکنان مدت‌هاست کنار هم نبودند و نیاز به یک هارمونی تیمی دارند. اما با توجه به اینکه لیگ ملت‌ها پیش از انتخابی المپیک برگزار می‌شود، این بازی‌ها می‌تواند حکم بازی‌های دوستانه خوبی برای تیم ملی داشته باشد. در لیگ ملت‌ها می‌توانیم از نیروهای جوان خود را به کار گیریم.

وی در مورد رقبای ایران در هفته نخست مسابقات گفت: فکر می‌کنم تیم ایتالیا قرار است امسال با ترکیب جوان در این مسابقات حاضر شود. تیم ایران هم از تمام نیروهای خود استفاده می‌کند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. همیشه بازی‌های خوبی مقابل ایتالیا انجام داده‌ایم امیدوارم با شکست تیم ایتالیا در ادامه بازی‌های خوبی داشته باشیم.

نفرزاده به بازی دوم و سوم ایران مقابل تیم‌های چین و آلمان اشاره کرد و گفت: چین پیشرفت خوبی داشته و یکی از حریف قدرتمند برای حریفان محسوب می‌شود، اما تیم ملی ایران در چند سال گذشته کار سختی مقابل تیم‌های آسیایی نداشته و همیشه آنها را شکست داده است. تیم ملی آلمان حریف قدرتمندی است و با تمام قوا در لیگ ملت‌ها شرکت خواهد کرد. این تیم سال گذشته نتوانست مقابل ایران عملکرد خوبی داشته باشد و به طور حتم امسال برای جبران آمده است. در کل آلمان سخت‌ترین حریف ما در هفته اول بود.

کارشناس والیبال ایران در پایان گفت: امیدوارم تیم در لیگ ملت‌ها نتیجه خوبی بگیرد چراکه اگر تیم در هفته اول نتیجه خوبی بگیرد در ادامه بازی‌های خوبی را به نمایش خواهیم گذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار