دبیرستانی که یک روز به دست دانش آموزان پیشتاز اداره شد

تهران (پانا) – دبیرستان تقوا پیشگان منطقه 15 تهران در راستای اجرای طرح مُدام یک روز به دست دانش آموزان پیشتاز و اعضای شورای دانش‌آموزی اداره شد و دانش آموزان این دبیرستان جایگزین کادر اجرایی و آموزشی مدرسه شدند و در این روز با مشکلات و دغدغه های مدیریتی و اجرایی مدرسه از نزدیک آشنا شدند.

لینک کوتاه کپی شد
دبیرستانی که یک روز به دست دانش آموزان پیشتاز اداره شد

طرح مُدام با هدف مشارکت دانش‌آموزان در اجرای امور مدرسه راه‌اندازی شده است. براساس این طرح در یک روز از سال تحصیلی دانش‌آموزان اداره امور مدرسه را برعهده می‌گیرند و در نقش مدیر و معاونان و دبیران به انجام وظیفه می‌پردازند. هدف از اجرای این طرح آشنایی دانش‌آموزان با مشکلات مدرسه و ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در دانش آموزان برای حل مشکلات است.

روز گذشته به دعوت رسمی عابدی، مدیر دبیرستان تقواپیشگان منطقه 15 از دانش‌آموزان پیشتاز برای شرکت در طرح مُدام، این دبیرستان را دانش آموزانش اداره کردند. در این طرح رئیس شورای دانش‌آموزی، نقش مدیر مدرسه را ایفا کرد و سایر اعضای شورا در سمت‌های اجرایی و آموزشی به انجام وظیفه در مدرسه شان پرداختند.

این طرح با حضور و بازدید حسین خواجه زاد، معاون پژوهش آموزش و پرورش منطقه 15، علی اکبر اسکندرزاده، کارشناس مسئول حراست منطقه و مجید دامغانی، کارشناس مسئول فعالیت‌های دانش آموزی و مدیرسازمان دانش آموزی منطقه 15 و علی جباری، کارشناس مسئول انجمن اولیا مربیان برگزار شد.

مدیر پیشتاز دبیرستان تقوا پیشگان منطقه 15 تهران در مُدام

مشاور پیشتاز دبیرستان تقوا پیشگان منطقه 15 تهران در مُدام درحال انجام هدایت تحصیلی

دبیر پیشتاز دبیرستان تقوا پیشگان منطقه 15 تهران در مُدام

بازدید مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 15 از نحوه اجرای طرح مُدام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار