سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

استیضاح وزیر ورزش به صحن مجلس می‌رود

تهران (پانا) - به گفته سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس پس از قانع نشدن استیضاح‌کنندگان از پاسخ‌های سلطانی‌فر، استیضاح وی به صحن علنی مجلس فرستاده می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۶۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
استیضاح وزیر ورزش به صحن مجلس می‌رود

احد آزادی‌خواه در گفت‌‎وگو با خانه ملت در تشریح نشست امروز(دوشنبه 30 اردیبهشت( کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دستور نخست بررسی استیضاح وزیر ورزش و جوانان بود و در چند محور مطرح شد که عبارتند از اتفاقات غیر فرهنگی ورزشگاه‌ها و اقدامات خلاف اخلاق و قانون همچون شرط ‌بندی، تفرقه قومی در ورزشگاه‌ها، عدم عدالت‌محوری در رویکرد وزارت ورزش و نبود اهتمام جدی در وزارتخانه در خصوص جوانان.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از توضیحات وزیر و قانع نشدن استیضاح‌کنندگان، مقرر شد طرح استیضاح برای بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع شود.

وی همچنین به دستور کار دوم جلسه کمیسیون اشاره کرد و توضیح داد: تعدادی از نمایندگان سوالات خود را در حوزه‌های مختلف از وزیر ورزش پرسیدند که نهایتا آقایان حسنی جویباری، موسوی لارگانی و پژمان‌فر از پاسخ‌های وزیر به سوالات خود قانع نشدند ولی احمدی لاشکی از پاسخ وزیر قانع شد و عبداللهی برای اظهار نظر خود فرصت داد.

به گفته سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، بی‌عدالتی در توزیع درآمدها و اعتبارات وزارت ورزش، عزل و نصب‌های غیرقابل دفاع فدراسیون‌های ورزشی و فعالیت مربیان مرد برای دختران و زنان ورزشکار از جمله محورهای سوال نمایندگان بود که از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار