جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در استان برگزار شد

همدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری موفقیت آمیز جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در پایه های هفتم و هشتم دوره متوسطه اول در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۶۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در استان برگزار شد

یوسف سعیدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این جشنواره در راستای توسعه­ زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه‌ای مربیان و مشاوران و مدرسان درس تفکر و سبک زندگی به شکل فردی و گروهی با تبادل تجارب و دستاورد ها در سطح محلی و ملی، ایجاد فرصت های بازآموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی برای مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی برگزار شد.

سعیدی افزود: در این جشنواره بیش از 150 اثر به دبیرخانه ارسال شد که رتبه های برتر هر عنوان پس از سه مرحله داوری مشخص شدند.

او ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه های تدریس، مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته ها و اندوخته ها و ترغیب و تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش های مختلف یاددهی یادگیری را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار