رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان گفت:

مرحله استانی پانزدهمین دوره جشنواره الگوهای تدریس برتر متوسطه نظری در استان برگزار شد

زنجان (پانا) - جعفر زنجانی رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان گفت، با توجه به تغییر رویکرد برگزاری جشنواره الگوهای تدریس برتر نسبت به سال های گذشته در راستای کیفیت بخشی به آموزش مفاهیم کتب درسی ، مرحله استانی جشنواره با حضور نمایندگان نواحی و مناطق استان به شکل متفاوتی برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۳۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مرحله استانی پانزدهمین دوره جشنواره الگوهای تدریس برتر متوسطه نظری در استان برگزار شد

مرحله استانی پانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس متوسطه نظری در بخش حضوری در دروس شیمی و جامعه شناسی با موضوعات منتخب از کتب شیمی (1، 2 و 3) و جامعه شناسی (1، 2 و 3) با حضور نمایندگان نواحی و مناطق برگزار گردید.

جعفر زنجانی با اعلام این خبر گفت: مرحله استانی این جشنواره با رویکرد جدید و با روش نوین و کیفیت بخشی به روش های تدریس در دو مرحله برگزار گردید.

وی افزود: در مرحله نخست برای دبیران راه یافته به مرحله استانی، کارگاه نحوه طرح درس نویسی و آشنایی با روش های نوین تدریس برگزار گردید و در ادامه از آنان آزمون طرح درس نویسی اخذ شد.

رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش استان زنجاناضافه کرد: در ادامه، همکاران شرکت کننده در مرحله آزمون طرح درس نویسی به ارائه تدریس حضوری خود با حضور دانش آموزان پسر و دختر در در دبیرستان فرزانگان دوره اول متوسطه ناحیه یک، به مدت 20 دقیقه پرداختند.

وی ضمن تقدیر از زحمات تیم داوری این جشنواره که از بین معلمان شاغل و مجرب در مدارس انتخاب شده بودند، اظهار داشت: با ارائه شاخص های تخصصی و ایجاد فضای رقابتی علمی و کیفی توسط تیم داوری، نفرات اول استانی جواز شرکت در مرحله کشوری را بدست آوردند.

رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: در بخش دیگری از این جشنواره دبیران متوسطه نظری فرصت شرکت در بخش مجازی( ارائه فیلم تدریس) را داشتند که بعد از داوری آثار رسیده به اداره تکنولوزی و گروه های آموزشی متوسطه استان نتایج بخش غیر حضوری در اواخر اردیبهشت اعلام خواهد شد.

جدول نتایج مرحله استانی پانزدهمین دوره جشنواره الگوهای تدریس برتر متوسطه نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار