با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا؛

اولین جلسه گروه بهبودکیفیت سواد آموزی استان زنجان برگزار گردید

زنجان (پانا) - اولین جلسه گروه بهبودکیفیت سواد آموزی استان، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۶۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه گروه بهبودکیفیت سواد آموزی استان زنجان برگزار گردید

اولین جلسه گروه بهبود کیفیت سواد آموزی استان در سال 1398 با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و سایر اعضا در سالن غدیر اداره کل برگزار گردید .

در این جلسه ابراهیم رفیعی مدیر کل اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تجزیه و تحلیل گزارش های ارائه شده تاکید نمود: «از این به بعد شورای پشتیبانی سواد آموزی استان در ادامه جلسات شورای آموزش و پرورش تشکیل گردد تا عملکرد نواحی و مناطق 14 گانه به اطلاع استاندار و دیگر اعضای شورای پشتیبانی برسد.

در ابتدای جلسه هادی احمدنیا معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان نیز راجع به ارتقاء و بهبود کیفیت فعالیت‌های سواد آموزی مسائلی را عنوان کرد و گفت: «انتظار داریم با همکاری، همفکری و مشارکت اعضا بتوانیم فعالیت‌های سواد‌آموزی را به نحو مطلوبی پیش ببریم تا آن کیفیتی که در فرایندها و سیستم‌ها مورد انتظار است اتفاق بیفتد.»

در ادامه جلسه بهمنی رئیس اداره سنجش سواد آموزی گزارش تفصیلی در خصوص فعالیت‌ها و وضعیت سواد‌آموزی در سال 1397 را ارائه کرد.

وی با ارائه آمار، عملکرد نواحی و مناطق 14 گانه در دوره های سواد آموزی، تحکیم و انتقال را مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار داد.

همچنین در پایان جلسه ایرادات مطرح در استخدام آموزشیاران و آموزش دهندگان مورد تجزیه و تحلیل اعضا قرار گرفت و راه کارهایی نیز در این خصوص ارائه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار