حجم ابلاغی استان گیلان در سال 98، در مجموع دوره های سوادآموزی 8243 هزار نفر تعیین شد

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: زیبنده نیست استانی که اولین مدارس کشور در آن بنا شده است افرادی بازمانده از تحصیل داشته باشد.

کد مطلب: ۹۱۶۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
حجم ابلاغی استان گیلان در سال 98، در مجموع دوره های سوادآموزی 8243 هزار نفر تعیین شد

نادر جهان آرای در اولین جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی استاندر سال 98 گفت: خوشبختانه در سال گذشته با همکاری و پیگیری فعالان حوزه سوادآموزی،8968 نفر بی سواد و کم سواد استان در کلاس های آموزشی ثبت نام شدند. وی درباره حجم ابلاغی در سال 98 نیز گفت: برای سال جاری 8243 نفر در مجموع دوره ها از سوی سازمان ابلاغ شده است که امیدواریم با کمک نهادها و دستگاه های درون سازمانی و برون سازمانی بتوانیم 100 حجم ابلاغی را زیر پوشش قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان درباره افراد بازمانده از تحصیل گفت: زیبنده نیست استانی که اولین مدارس کشور در آن بنا شده است، افرادی بازمانده از تحصیل داشته باشد. وی تاکید کرد: علل بازمانده از تحصیل شدن افراد به صورت موردی باید ریشه یابی شود و با استفاده از ظرفیت محلی موانع برطرف شود و این افراد به زیر پوشش نظام تعلیم و تربیت قرار گیرند.

در ابتدای این جلسه سیروس محمدی معاون سوادآموزی استان گیلان از برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس ویژه آموزش دهندگان و هم چنین اجرای طرح با سوادی زنان و دختران روستایی و عشایری در استان خبر داد و گفت: طرح با سوادی زنان و دختران روستایی و عشایری در سال جاری با مشارکت 45 آموزش دهنده برای 300 سوادآموز شهرستان های آستارا، تالش، رضوانشهر و ماسال به اجرا خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار