ایمن سازی کوه خضر در قم تابستان به اتمام می‌رسد

قم (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: با کمک شورای شهر، شهرداری قم و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اقدامات مناسبی برای ایمنی مسیر کوه خضر نبی(ع) انجام‌شده است که موضوع ایمن سازی آن تابستان به اتمام می رسد.

کد مطلب: ۹۱۵۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ایمن سازی کوه خضر در قم تابستان به اتمام می‌رسد

حسن مالکی نژاد اظهار داشت: با کمک شورای اسلامی شهر، شهرداری قم و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اقدامات مناسبی برای ایمنی مسیر کوه خضر انجام‌شده است.

وی افزود: شهرداری قم در این زمینه به تعهدات خود عمل کرده است و اداره کل اوقاف وامور خیریه باید بودجه بیشتری اختصاص دهد تا مشکلی برای اتمام طرح ایمن سازی کوه خضر نداشته باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر چند نفر از کوه خضر سقوط کردند و این کوه قطب فرهنگی، ورزشی، تفریحی، مذهبی است و مزار شهدای گمنام در این مکان قرار دارد موضوع ایمن سازی آن در حال انجام است.

مالکی نژاد ادامه داد: از سال گذشته موضوع ایمن سازی کوه خضر نبی(ع) آغاز شد که ۵۰ درصد کار برعهده شهرداری و ۵۰ درصد دیگر نیز توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: پیمانکار شهرداری زیر نظر ما است و اوقاف مصالح خود را می‌آورد و قرار شده با پیمانکار مجدد قرار داد بسته شود و اوقاف مصالح خود را برای پیمان کار بیاورد و موضوع ایمن سازی کوه خضر نبی(ع) تابستان به اتمام می رسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: کوه خضر نبی(ع) کف سازی و عریض و دیوار کشی شده است تا ایمن شود، برای زیباسازی این مکان یک طرف آن ۳ متر و یک طرف یک متر دیوارکشی شده و نرده نصب و نورپردازی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار