تشکل های دانش آموزی می توانند آموزش و پرورش را به اهداف متعالی نزدیک کنند

خرم آباد(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت:تشکل های دانش آموزی مهمترین نماد و مجموعه هستند که می توانند آموزش و پرورش را به اهداف متعالی نزدیک کنند .

کد مطلب: ۹۱۵۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکل های دانش آموزی می توانند آموزش و پرورش را به اهداف متعالی نزدیک کنند

به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی، جمعی از مسئولین و اعضای سازمان دانش آموزی ناحیه یک خرم آباد به نمایندگی از طرف دانش آموزان استان لرستان با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در سالن گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان دیداری صمیمانه داشتند.

رضا زینی وند مقدم ضمن تبریک این مناسبت، ابراز امیدواری کرد اهداف بلندی که برای این سازمان در نظر گرفته شده با درایت مسئولین و همت دانش آموزان محقق شود .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به رسالت آموزش و پرورش آن را انسان سازی، فرهنگ سازی ،تمدن سازی و تعلیم و تربیت دانست و گفت: زیربنای توسعه و تعالی با پرورش نیروهای ماهر و تربیت صحیح فرزندان این مرز و بوم قابل تحقق است .

وی خاطرنشان کرد: از جمله اهداف مهم این نظام پرورش انسانهایی است که خوب زندگی کنند و خوب بودن زندگی دیگران را رقم بزنند که این موضوع فقط در کلاس و مدرسه خلاصه نمی شود و لازم است شیوه زندگی کردن و آداب زیستن و مهارتهای اجتماعی را در خانه و مدرسه بیاموزیم .

رضا زینی وند مقدم گفت: سازمان دانش آموزی با توجه به رسالت خطیری که دارد در این زمینه پیشتاز است.

وی بحث انسجام دادن به فعالیت های اجتماعی ،سیاسی ،فرهنگی و آموزشی ، تمرین مدیریت جامعه در آینده را از برنامه های گروهی معرفی کرد که ما آن را تحت عنوان نهاد سازمان دانش آموزی می شناسیم و به آن افتخار می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در پایان بر تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان تاکید کرد و گفت: دانش آموزان در سازمان دانش آموزی باید برای ورود به جامعه آماده باشند به گونه‌ای که هم خلاق و مبتکر هم با مهارت و شایسته و تعهد و تخصص را در کنار هم داشته باشند که بحمدا.. این مهم در سازمان دانش آموزی در حال انجام است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار