مربیان منتخب سازمان دانش آموزی بهاباد با امام جمعه این شهرستان دیدارکردند

بهاباد (پانا) _ به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی صبح امروز مربیان منتخب سازمان دانش آموزی شهرستان بهاباد با حضوردربیت امام جمعه باایشان دیدار وگفتگو کردند.

کد مطلب: ۹۱۴۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مربیان منتخب سازمان دانش آموزی بهاباد با امام جمعه این شهرستان دیدارکردند

به گزارش خبرگزاری پانا ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در این دیدار با تبریک ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و تبریک بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت : مربیان فرزانگان و پیشتازان باید در ابتدا به ساز و کارهای خود مسلط باشند و سپس با دارا بودن جسم سالم روح آرام و خرد و تفکر دانش آموزان را برای جامعه تربیت کنند.

امام جمعه بهاباد بااشاره به اینکه نظام رسمی کلاسیک ما پاسخگوی تمامی نیازهای دانش آموزان نمی باشد گفت : برای اینکه تغییر پایدار در رفتار و تربیت دانش آموز صورت گیرد باید در فوق برنامه دنبال آن باشیم و این فوق برنامه هاست که اثرات مثبت وقابل قبولی در رفتار دانش آموزان به وجود می آورد که این امر در سازمان دانش آموزی اتفاق می افتد.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد : توسعه هر جامعه‌ای مرهون تربیت آینده سازان آن جامعه است، تربیتی که از سرچشمه زلال ایمان تعهد، میهن دوستی و معرفت ریشه گرفته است.

دراین دیدار مربیان منتخب مسائل ومشکلات و نقطه نظرات خود را پیرامون برنامه های سازمان دانش آموزی ارائه کردند .

همچنین در این دیدار علیرضا طلائی رئیس سازمان دانش آموزی بهاباد با تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی به ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های این سازمان در بهاباد پرداخت .

گفتنی است در شهرستان بهاباد 1270 نفر دانش آموز دختر وپسر عضو سازمان دانش آموزی هستند و 49 نفر مربی نیز با این سازمان همکارری دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار