جلسه کارگروه ستاد ساماندهی لباس فرم مدارس شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اجرای دقیق همراه با نظارت ساماندهی لباس فرم مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه ستاد ساماندهی لباس فرم مدارس شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

سید مجتبی‌هاشمی معاون پروشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این جلسه گفت: با توجه به بخشنامه اخیری که با دستور وزیر محترم آموزش و پرورش صادر شد، از امسال ساماندهی لباس فرم مدارس برعهده سازمان دانش‌آموزی است.

او فعالیت در این حوزه را بسیار حساس دانست و اظهار داشت: در گذشته انجمن اولیاء و مربیان، ساماندهی لباس فرم مدارس را برعهده داشته است که با دستورالعمل جدید، سازمان دانش‌آموزی با نظارت اداره ارزیابی و عملکرد باید با توجه به حساسیت‌های خاص موجود این وظیفه را انجام دهد.

هاشمی با اشاره به شرایط خاص شهرستان‌های استان تهران و اینکه جامعه هدف ما در این پروژه خانواده‌ها و دانش‌آموزان هستند، گفت: قطعا در این فرایند باید منافع خانواده‌ها مدنظر قرار بگیرد، زیرا در این طرح با ساماندهی نظارت‌ها دست واسطه‌ها نیز کوتاه خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به اینکه زمان ابلاغ این بخشنامه تا اجرای فرایند فرصت کوتاهی است، افزود: اولویت در این برنامه، ارتباط مستقیم با مناطق و مدارس و نظارت دقیق همکاران سازمان‌دانش‌آموزی در اجرای صحیح روند کار است.

هاشمی رویکرد آموزش و پرورش را در اجرای برنامه‌ها بر مبنای فرهنگ‌سازی در جامعه دانست و گفت: انتخاب تولیدکنندگان و پیمانکاران بر عهده سازمان دانش‌آموزی است ولی عقدقرارداد برعهده مدیران مدارس است که باید در اجرای این بخش از کار نظارت ها دقیق باشد.

در این نشست که به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، صیادیان نماینده اتحادیه اصناف، قاسمی نماینده تام‌الاختیار وزارت صنعت،معدن و تجارت، سرآبادانی نماینده اولیاء دانش‌آموزان استان و مدیر و معاونان سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران و نمایندگان ادارات ارزیابی و عملکرد، حراست، پشتیبانی، انجمن اولیاء و مربیان، مشارکتهای مردمی و روابط عمومی حضور داشتند، حاضرین با بیان نقطه نظرات خود در جهت اجرای دقیق این فرایند، مطالب خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار