برگزاری مسابقات کتابخوانی مدارس ناحیه 3 مشهد در دبیرستان شهید مهدی حکمت

مشهد (پانا) - دبیرستان شاهد حکمت میزبان شرکت کنندگان مسابقه کتابخوانی ناحیه 3 بود.

کد مطلب: ۹۱۵۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات کتابخوانی مدارس ناحیه 3  مشهد در دبیرستان شهید مهدی حکمت

سه شنبه 24 اردیبهشت مسابقه کتابخوانی مرحله ناحیه به میزبانی دبیرستان شهید مهدی حکمت برگزار شد.دراین مسابقه دانش آموزانی از تمام مقاطع ابتدائی ، متوسطه اول و متوسطه دوم آموزشگاه های ناحیه 3 حضور داشتند.

این مسابقه با شرکت 130 دانش آموز پسر و 150 دانش آموز دختر به طور همزمان و در 2 مکان مجزا برگزار شد که دبیرستان شاهد حکمت میزبان دانش آموزان ÷سر این مسابقه بود.

رزا درسنی، رییس آموزش و پرورش ناحیه 3 در حاشیه این مسابقه و در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت:در مسابقات کتابخوانی علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی یک سری ارزش ها به دانش آموز منتقل میشود.

وی افزود:این ارزش ها میتواند برای دانش آموزان ره گشا باشد تا بتوانند شهروند مفیدی برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

درسنی درباره ماه مبارک رمضان و استفاده از آن خاطرنشان کرد: دانش آموزان میتوانند در ماه رمضان و همچنین ما بین افطار و سحر به مرور دروس و قرأت قرآن بپردازند.

رییس آموزش و پروزش ناحیه 3 گفت:توصیه من به دانش آموزان علاوه بر قرأت قرآن خواندن متون ترجمه و تفسیر فارسی است چون دانش آموزان با ترجمه و تفسیر بیشتر معانی قرآن را فهمیده و سرمشق زندگی خود قرار میدهند.

وی گفت:اولاً دانش آموزان باید طوری برنامه ریزی کنند تا از فضایی که برای خودشون مفید است و میتواند باعث کمک به تقویت بنیه شون میشود به طور احسن استفاده و بهره لازم رو ببرند.

درسنی اذعان کرد:برنامه ریزی دانش آموزان باید طوری باشد که نه به استراحت و نه درس خواندنشان لطمه ای نخورد و درکنار روزه گرفتن با آمادگی کامل سر جلسه امتحان حاضر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار