مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی در یادواره شهدای فرهنگی ناحیه یک مشهد:

راه پربهجت و نورانی شهدا تمام شدنی نیست و همیشه جاودانه خواهد ماند

مشهد (پانا) - یادواره شهدای فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس با حضور سرپرست فرمانداری مشهد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی، برخی از روسای ادارات آموزش و پرورش استان و جمع کثیری از خانواده های معزز شهدا در اردوگاه شهدای مدافع حرم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۴۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
راه پربهجت و نورانی شهدا تمام شدنی نیست و همیشه جاودانه خواهد ماند

حسینعلی یوسف علیزاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی در این مراسم گفت: ما مدیون و مرهون مجاهدت مردانی هستیم که در هنگام خطر از تمام داشته هایشان گذشتند تا عزت، سربلندی، آزادی و کرامت انسانی را به ما تقدیم کنند و ما وظیفه داریم تداوم بخش راه آن مجاهدان عاشق باشیم.

وی افزود: این راه پربهجت و نورانی در امتداد افق ادامه دارد و خدا می داند که راه شهدا تمام شدنی و کور شدنی نیست.

یوسف علیزاده تصریح کرد: بیش از 220 هزار شهید دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع حریم امنیت از ما مطالباتی دارند و مهمترین خواسته آن ها این است که نگذاریم راه شهدا در مهجوریت و محدودیت قرار گیرد و سلاح شما فرهنگیان قلم است و باید مثل همیشه با بصیرت در میدان ها حاضر باشید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار کرد: سال ها فریاد ملت ما این بوده که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و در این برهه از زمان نباید مرعوب و مجذوب دشمنان قسم خورده این مرز و بوم شویم و مقام معظم رهبری مدظله العالی در فرمایشات اخیر خود فرمودند آرایش جنگی دشمن را ببینید و با توجه به آن شما نیز آرایش جنگی جدید اتخاذ کنید و آرایش جنگی جدید همت و تلاش در زمینه مسائل اقتصادی و فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان خبیث اسلام و انقلاب که در راس همه آن ها شیطان بزرگ آمریکا قرار دارد، عقیده های دینی و فرهنگی ما را نشانه می گیرند باید بسیار دقت کنیم و فرهنگیان عزیز باید مثل همیشه وارد دفاع انقلابی شوند و از خون شهدا پاسداری و صیانت کنند.

قابل ذکر است در ابتدای این مراسم سیدرضا خاتم پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد گفت: از همه مدیران مدارسی که در طول سال تحصیلی مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و فرهنگ ایثار و شهادت را در مدارس ترویج و تبلیغ می کنند و شور و نشاط حسینی را به نسل جوان منتقل می کنند سپاسگزاری می کنم و در این بین ذکر این نکته حائز اهمیت است که رمز بقای اسلام و رمز ماندگاری، عزت و اقتدار این نظام با برکت، دوستی و ارتباط قلبی با شهدای گرانقدر است.

وی افزود: اگر واقعا عزت، جاودانگی و اقتدار می خواهیم هیچ راهی نداریم مگر اینکه از کانال ها و معبرهایی که شهدا با خون خود برای ما باز کرده اند عبورکنیم و امیدوارم در این مسیر عاقبت به خیر شویم.

خاتم پور تصریح کرد: شهدای عزیز به ما آموخته اند که در حین حوادث و مشکلات فقط به ذات باریتعالی توکل کنیم و از خدای تبارک و تعالی مدد بخواهیم و در هنگام گرفتاری ها به ائمه اطهار (ع) متوسل شویم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد در پایان گفت: کشوری که فرهنگ شهادت دارد از هیچ کسی نمی هراسد و ما فرزندان شهدایی هستیم که با خون خودشان عزت را به ما اهداء کردند و آن شهدای معزز به ما آموختند که اگر در رکاب ولایت فقیه باشیم به کشورمان هیچ آسیبی وارد نخواهد شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خانواده های معزز شهدای فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار