نمایشگاه نقاشی کریم اسکندری در نیشابور برپا شد

نیشابور (پانا ) - در آستانه بزرگداشت روزملی خیام نیشابوری نمایشگاه نقاشی آثار هنرمند نقاش نیشابوری در نگارخانه آتیه نیشابور بر پا شد.

کد مطلب: ۹۱۴۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه نقاشی کریم اسکندری در نیشابور برپا شد

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: هنرمندان نیشابوری تا کنون در زمینه های مختلف هنری توانسته اند با خلق آثار منحصر به فرد گام سبقت را از دیگر شهرستانها ربوده اند واینک نمایشگاه نقاشی آثار هنرمندنقاش نیشابوری « کریم اسکندری » در آستانه بزرگداشت روزملی خیام نیشابوری در محل نگارخانه آتیه نیشابور درمعرض دید عموم قرار گرفته است.

حمید رضا آتشی گفت: نمایشگاه نقاشی آثار هنرمندنقاش نیشابوری « کریم اسکندری » با 19 اثر با ابعاد 40*30 و 130*100 درمعرض دید عموم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه نقاشی آثار هنرمندنقاش نیشابوری « کریم اسکندری » باتکنیک اکرلیک و با جنبه های شخصی و اکسپرسیونیستی وموضوع چهره و پیکره انسانی در معرض دیدعموم قرارداد.

آتشی یادآورشد: این نمایشگاه با هدف ترویج هنر نقاشی در بین جامعه هنری به ویژه بانوان وجوانان و تشویق این قشر جامعه به مشارکت پذیری در هنر برپا شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه آثار چهره و پیکره انسانی ست که در موقعیت های گوناگون با اغراق ها و کم و زیادهایی آورده شده اند ولی ماهیتی واقع گرایانه نیز دارند. هر اثر با عناصری آمیخته که در کنار روند آثار گویای استعاره ها و مفاهیمی است که بیشتر با درونیات و تجربیات نقاش ارتباط دارد و چهره ها بیشتر حالتی آرام دارند که گویی در فکری به جایی می نگرند. عناصر در برخی موارد یادآور و برگرفته از فرهنگ و هنر ایران است .

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی « کریم اسکندری » تا 23 اردیبهشت 98 هر روز از ساعت 18 بعدازظهر در محل نگارخانه آتیه واقع در بلوار امیرکبیر 1 -پلاک 11نیشابوربر پا می باشدو در معرض دید عموم علاقمندان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار