نمایشگاه نقاشی «نجیب و زیبا » در نیشابور گشایش یافت

نیشابور ( پانا ) - نمایشگاه نقاشی « نجیب و زیبا » آثار جوان هنرمند نیشابوری « مجید شورابی » در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورگشایش یافت.

کد مطلب: ۹۲۳۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه نقاشی «نجیب و زیبا » در نیشابور گشایش یافت

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: هنرمندان جوان نیشابوری در رشته های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی« نجیب و زیبا » در صدد است آثار هنری را به مخاطب ارایه کند .

حمیدرضا آتشی گفت: نمایشگاه نقاشی « نجیب و زیبا » آثار جوان هنرمند نیشابوری « مجید شورابی » است که در آن 25 اثر نقاشی در ابعاد 70*100 تا 140*90 سانتیمتر برپا شده است .

وی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک سیاه قلم وبا سبک رئالیسم است وبا موضوع طبیعت وچهره می باشد.

آتشی یادآورشد : این چهارمین نمایشگاه انفرادی مجید شورابی جوان هنرمند نیشابوری است که 6 سال است در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی « نجیب و زیبا » از ا الی 6 تیر98 هر روز از ساعت 9 الی 13 ظهر و 16 الی 19 بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی واقع در خیابان شهید جعفری (راه آهن ) نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار