مدیرکل آموزش و پرورش استان:

نماز جماعت در 700 مدرسه سمنان اقامه می شود

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان این که نماز بهترین راه ترویج امر به معروف در جامعه است، گفت: امسال نماز جماعت در 700 مدرسه در استان اقامه می شود.

کد مطلب: ۹۱۴۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نماز جماعت در 700 مدرسه سمنان اقامه می شود

محمد دستورانی در دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: نماز تضمین‌ کننده سعادت جوامع بشری و رسیدن به قله های پیشرفت است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب با تأکید بیش از پیش به اهمیت نماز به دنبال فراهم کردن زمینه رشد و تعالی جامعه است.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش در سال تحصیلی پیش رو ترویج فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش را در اولویت کاری خود قرار داده و بر همین اساس جشنواره دانایی و توانایی را با شرکت 25 هزار دانش آموز برگزار کرده است.

دستورانی با بیان این که افزایش نرخ با سوادی نشان از رشد و ترقی جامعه است، خاطرنشان کرد: امسال بیش از 2 هزار نفر در استان سمنان زیر چتر سواد آموزی قرار دارند.

وی تصریح کرد: امسال سوادآموزی در استان سمنان در بین اتباع خارجی 26 درصد و در بین افراد ایرانی 6 درصد افزایش یافته و تلاش می شود تا بی سوادی در استان سمنان ریشه کن شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان، سمنان جزء استان های باسواد کشور محسوب می شود و این نشان از قدمت علم آموزی در استان سمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار