کریمی: آموزش و پرورش شهر تهران دراقامه نمازشایسته تقدیرویژه شناخته شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: در ارزیابی ستاد اقامه نماز استان تهران، آموزش و پرورش شهر تهران در بین دستگاه های استان تهران عنوان شایسته تقدیر ویژه را کسب نموده است.

کد مطلب: ۹۱۵۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: آموزش و پرورش شهر تهران دراقامه نمازشایسته تقدیرویژه شناخته شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، ستاد اقامه نماز استان تهران با بررسی دستگاه های فعال در ترویج و اقامه نماز جماعت شایسته تقدیر ویژه شناخته و معرفی شد.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: این افتخار به حمدالله با تلاش و اهتمام مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران و با یاری همکاران گرامی در مناطق و اداره کل به دست آمده است و نشان از آن دارد که مدارس با هدف تکریم شعائر و انجام فرائض دینی ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) را در دستور کار داشته و به دنبال تربیت عبدصالح و دستیبابی به حیات طیبه هستند.

عبدالرسول کریمی افزود: در ارزیابی ستاد اقامه نماز استان تهران آموزش و پرورش شهر تهران در بین دستگاه های استان تهران عنوان شایسته تقدیر ویژه را کسب نموده است.

نائب رئیس ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش همچنین گفت: این ارزیابی در بازه زمانی سال 1397 و براساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و مطابق مستندات و گزارش های تخصصی و عمومی ارسال شده و بازدیدهای صورت گرفته انجام شده است.

کریمی اظهار امیدواری کرد با درج زنگ نماز در هنگام شرعی نماز در مدارس در سال تحصیلی آینده، زیباسازی فضا و نمای نمازخانه ها، مشارکت عمومی دانش آموزان و اولیا و مربیان و با کمک سایر دستگاه های همکار به ویژه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش که منجر به حضور روحانیون و طلاب منتخب در مدارس گردیده است امکان کسب مجدد این رتبه و عنوان فراهم گردد.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در پایان ضمن تبریک به فرهنگیان و دانش آموزان شهر تهران گفت: کسب رتبه بیش از آن که از جهت امتیازات دستگاهی مهم باشد نمایانگر و نشانگر آن است که آموزش و پرورش پایتخت در ترویج اسلام عزیز و تعمیق اقامه شکوهمند نماز در ذهن و جان آینده سازان ایران اسلامی موفق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار