جلسات دیدار و گفت و گوی صمیمی خبرنگاران پانا آذربایجان شرقی

نماینده مردم تبریز: مجلس هم نمره قبولی و هم نمره تجدیدی در کارنامه خود دارد

به جوانان توصیه می کنم به عرصه سیاست وارد شوند

تبریز(پانا)- نماینده تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره، مجلس هم نمره قبولی و هم نمره تجدیدی در کارنامه خود دارد.

کد مطلب: ۹۱۳۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم تبریز: مجلس هم نمره قبولی و هم نمره تجدیدی در کارنامه خود دارد

محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌و‌گو‌ی صمیمی با دانش آموزان با بیان اینکه والدین، تعیین هدف و صداقت در موفقیت نقش بخصوصی دارند، گفت: احترام به والدین نقش بسیار مهم و اساسی در موفقیت های زندگی دارد و برای رسیدن به موفقیت حتما باید احترام به والدین حفظ شود و دوم اینکه هر انسانی باید چارچوبی برای هدف خود مشخص کند و هدف من در کودکی این بود که در آینده در مقامی باشم که دستگیر چند نفر باشم و خدا را شکر تا حدودی توانستم به هدف خود برسم و سوم اینکه صداقت در زندگی حرف اول و آخر را می زند اگر می خواهید به موفقیت دست یابید صادق باشید تا بیشتر مشکلات حل شود و حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دهید.

وی گفت: من در ۲۱ سالگی فرمانده سپاه آذرشهر شدم و شب اول شغلم از استرس و اضطراب اینکه نتوانم مسئولیت خود را به نحو احسن انجام بدهم شب را تا صبح نتوانستم بخوابم و تحت فشار سختی بودم و اولین تصمیمی که گرفتم این بود که اراذل‌اوباش هایی که گردن کلفت محله ها بودن را جمع کنم و در سال دوم کارم همه آنهارا از شهر جمع کردم.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من در ابتدای راه قصد شرکت در انتخابات مجلس را نداشتم تا اینکه در جمع برخی معتمدین پیشنهاد دادند تا شرکت کنم و در ابتدا که فکر می کردم تعارفی بیشتر نیست با قاطعیت رد کردم برای اینکه من حتی الفبای انتخابات را نمی دانستم و حتی برای تبلیغات پول نداشتم تا اینکه تصمیم گرفتم با استخاره وارد اینکار بشوم و این بود که من از حاج آقا احدی که در قم سکونت داشتند و عالمی مشهور بودند درخواست کردم تا دراین مورد استخاره کنند و پس از استخاره نتیجه خوب بود و من با اعتماد به استخاره آقای احدی تصمیم گرفتم در انتخابات شرکت کنم.

سعیدی ادامه داد:در ابتدای تبلیغات همه از منتخب شدنم نا امید بودند برای اینکه روش تبلیغاتی من بسیار ساده و بدون هرگونه تجملاتی بود اما تنها چیزی که نظر مردم را به خود جلب کرد همان سادگی در کار بود.

وی با بیان این که در این دوره، مجلس هم نمره قبولی و هم نمره تجدیدی در کارنامه خود دارد، گفت: اگر بخواهم موضوعی را به عنوان مثال برای نمرات منفی این دوره از مجلس بگویم، بحث سهمیه‌بندی بنزین بود که با رای منفی چند نفر رد شد و متوقف شد ویا اینکه یک طرح اساسی و مهم در مورد برخورد جدی با مفاسد اقتصادی بود که این طرح نیز با رای منفی مجلس رد شد در حالی که تحقیقات ما نشان داده بود ما نیز می توانیم با الگو برداری از کشورهای موفق شده در این موضوع به موفقیت دست یابیم.

سعیدی با اشاره به ارزش دوره جوانی و نوجوانی گفت: بزرگترین ظلم یک جوان به خود می تواند از دست دادن سکوی پرش دوره جوانی و نوجوانی باشد که دیگر در ادامه زندگی نمی توان به آن سکو دست یافت.

وی در ادامه بیان کرد: نظام آموزشی اشکالات اساسی دارد که ما خواستیم با روبنایی ،مشکلات را حل کنیم ولی ریشه مشکلات حل نمی شود چرا که توزیع منابع در سراسر کشور عادلانه نیست برای مثال ۴ مدرسه‌ای که در تهران مشهور شده است با آزمون‌های فوق العاده سخت دانش آموزان را برای ثبت‌نام می پذیرد که اینگونه روش‌ها باید اصلاح شود.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس در مورد زندگی کاری خود گفت: من همیشه سعی کردم در بین مردم باشم و هیچوقت خودرا از مردم جدا نکرده‌ام و مانند فردی عادی به انواع اماکن از جمله مراکز تولیدی و دانشگاه و..... میروم تا از نزدیک مشکلات را بررسی کنم.

سعیدی ادامه داد: به نوجوانان و جوانان توصیه می کنم تا به عرصه سیاست وارد شوند با اینکه افرادی اظهار می کنند که سیاست پر از دروغ و حیله است ولی شما با سیاست درست وارد سیاست شوید چرا که مقام معظم رهبری به ورود جوانان در عرصه سیاست درست تاکید دارند.

سعیدی در باره استیضاح وزیر ورزش بیان کرد: من به چند دلیل در این باره موافقم زیرا قرار بود که در باشگاه های ورزشی، فرهنگ سازی شود ولی تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است و همچنین به علت طرفداری ویژه از استقلال و پرسپولیس که قرار بر این بود که به بخش خصوصی واگذار شوند که چندین سال است که به نتیجه نرسیده است در نتیجه با استضیاح وزیر ورزش موافق هستم.

گزارش از مریم پورعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار