۶۲۶ طرح اقتصادی و اشتغال‌زا در اردبیل به بهره‌برداری رسید

اردبیل (پانا) - مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل گفت: سال گذشته با ارائه ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات ۱۶۶۰ نفر صاحب شغل شدند و ۶۲۶ طرح اقتصادی و اشتغال‌زا در استان به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۹۱۳۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
۶۲۶ طرح اقتصادی و اشتغال‌زا در اردبیل به بهره‌برداری رسید

محمد حسن شاهنده در دیدار با فرماندار خلخال اظهار داشت: سال گذشته با ارایه 22 میلیارد تومان تسهیلات 1660 نفر صاحب شغل شدند و 626 طرح اقتصادی و اشتغال‌زا در استان به بهره‌برداری رسیده است که متقاضیان تسهیلات توانسته اند در امر استقلال اقتصادی به سطح قابل قبولی برسند .

او بیان کرد: این مجموعه به دنبال دستیابی به اشتغال ‌ پایدار روستایی است تا بتوانیم در امر توسعه برنامه های اقتصادی و تحقق شعار سال مبنی بر رونق اشتغال و نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری موفق عمل کرده و در این زمینه با انجام اقدامات مناسب و اساسی به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم .

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گفت: در حال حاضر طبق برآورد به دست آمده 10 هزار و 866 انواع تسهیلات کم بهره به متقاضیان ارایه شده است که خوشبختانه نقش صندوق کارآفرینی امید در اشتغال‌زایی و تحقق اجرای برنامه‌های اشتغال‌زا بسیار حایز اهمیت بوده و باید مورد توجه واقع شود .

شاهنده تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و نیز توسعه بخش گردشگری استان نیز از برنامه‌هایی است که با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال تحقق این موارد هستیم و در این زمینه با شناسایی مناطق مستعد گردشگری اقدام به جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری خواهیم کرد که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است .

او بیان کرد: سقف تسهیلات ارایه شده اشتغال پایدار روستایی 4 میلیارد تومان با بهره 6 درصدی است و 5 سال زمان برای بازپرداخت آن در نظر گرفته شده است که تمامی این موارد نشان دهنده اهتمام جدی این مجموعه برای ایجاد فرصت و بسترهای اشتغال‌زایی است که باید برای اجرای برنامه‌های اشتغال‌زایی در دستور کار قرار گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار