مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:

۴۷ طرح گردشگری اشتغال‌زا در استان اردبیل آماده برای سرمایه‌گذاری است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۴۷ طرح گردشگری اشتغال‌زا برای سرمایه‌گذاری آماده است که در این زمینه حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران مبنای کار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۶۹۳۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،کریم حاجی‌زاده در جلسه بررسی روند رشد گردشگری در استان طی سال‌های گذشته در اردبیل اظهار داشت: اکنون 47 طرح گردشگری اشتغال‌زا برای سرمایه‌گذاری آماده است که در این زمینه حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران مبنای کار قرار گرفته است .

وی افزود: ساخت هتل و اقامتگاه‌های گردشگری بین راهی، آب درمانی و بوم‌گردی از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری است که هر کدام زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال هستند و اگر مورد بی‌توجهی واقع شود به طور حتم عواقب آن در افزایش معضل بیکاری بی‌تاثیر نخواهد بود که امیدواریم مورد توجه واقع شود .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: صنعت گردشگری در زمان دولت یازدهم با هدف اشتغال‌زایی مورد توجه قرار گرفته است و در صورت تحقق این سرمایه‌گذاری‌ها شاهد اشتغال‌زایی بیشتر در استان هستیم .

حاجی‌زاده درباره اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دستی گفت: بیشترین اشتغال‌زایی اداره کل در حوزه صنایع دستی است و امسال میزان ‌اشتغال پیش‌بینی شده در این حوزه 785 نفر بود که تاکنون 423 مورد آن محقق شده است و انتظار می‌رود که اشتغال‌زایی به طور مطلوب در این زمینه محقق شود .

وی تصریح کرد: از مسئولان مربوطه و دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در این زمینه نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند و ما را در حل مشکلات و موانع پیش رو با ارائه راه‌حل‌های مناسب رهنمون شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار