پذیرش بیمار در مراکز ملکی تامین اجتماعی بدون دفترچه

شیراز (پانا) - معاون درمان تامین اجتماعی فارس از پذیرش بیماران در مراکز ملکی این سازمان بدون دفترچه و تنها با ارائه کارت ملی خبر داد و افزود: به زودی این طرح در استان اجرا و نسخه‌های بیماران نیز به صورت الکترونیک ثبت می‌شود و بیمار نیاز به ارائه دفترچه ندارد.

کد مطلب: ۹۱۳۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش بیمار در مراکز ملکی تامین اجتماعی بدون دفترچه

اکبر امیری، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی موجود بر کشور گفت: با وجود تمام تحریم‌ها سال قبل سه مرکز مجهز در داراب، لارستان و ممسنی به بهره‌برداری رساندیم.

او از ساخت درمانگاه خیرساز زرقان توسط مجمع خیرین تامین اجتماعی خبر داد و افزود: عملیات ساخت این درمانگاه تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت داشته است.

او ، ادامه ساخت بیمارستان ملاصدرا ۳۲۰ تخت‌خوابی شیراز را از برنامه‌های سال جاری برشمرد و اظهارداشت: پیگیری برخی مسائل مربوط به تامین آب و برق و کف زمین این بیمارستان از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شده و نقشه ساخت به تایید دانشگاه علوم‌پزشکی رسیده و به زودی مراحل ساخت آن به مناقصه گذاشته می‌شود.

امیری، با اشاره به اینکه اجرای نسخه الکترونیک از بهمن ماه ۹۵ در مراکز ملکی تامین اجتماعی انجام ‌می‌شود و در ابتدا به صورت پایلوت در استان یزد انجام شد گفت: اجرای این طرح در اواخر سال ۹۷ کشوری شد و در فارس و مازندران به دلیل وجود پزشک خانواده در این دو استان کمی طرح را با مشکل مواجه کرد که چون پزشکان خانواده طرف قرارداد می‌بایست در دوسامانه اطلاعات ثبت کنند کا به دنبال رفع این مسئله به کمک بخش فناوری سازمان هستیم.

او، ایجاد یک پایگاه داده از اطلاعات سلامتی بیمار را یکی از مزایای این طرح برشمرد و افزود: با اجرایی شدن این طرح بسیاری از مشکلاتی که در نسخه‌خوانی بود و اشتباهاتی که در تحویل دارو بود رفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار