مشاور مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان در امور زنان: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری سندی برای افزایش جمعیت تنظیم کرده ایم

اصفهان (پانا) - مهرالسادات هاشمی در گفتگویی با خبرنگار پانا از برنامه های ویژه این سازمان در سال 98 با توجه به سند تحول بنیادین در امور زنان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۳۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مشاور مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان در امور زنان:  با توجه به بیانات مقام معظم رهبری سندی برای افزایش جمعیت تنظیم کرده ایم

وی از برنامه های پیش رو در سال 98-99 اداره امور زنان به طراحی برنامه های ویژه به خانواده های بد سرپرست، فرزندان طلاق، کودکان کار و زنان سرپرست خانوار در قالب اجرایی ستادی ، استانی و منطقه ای خبر داد.
هاشمی گفت : برنامه های دیگری نیز برای اجرا در دست اقدام می باشد که می توان به طراحی و تدوین استقرار نظام جامع شایستگی و توسعه حرفه ای منابع انسانی با تاکید بر انتخاب، ارتقاع و انتصاب افراد شایسته در پست های مدیریت حرفه ای و ارتقاع شغلی بانوان، تهیه بسته های آموزشی- بهداشتی ویژه بلوغ دختران برای دوره متوسطه اول و طراحی و اجرای آموزش های مهارتی ویژه دختران دانش آموز اشاره کرد.
وی در پاسخ به سوال اینکه آیا در آموزش به خانواده های بد سرپرست و کودکان طلاق از ارگان های دیگر استفاده شود گفت: در این طرح مقرر شده فقط آموزش و پرورش فعال باشد و از هیچ ارگان دیگری کمک گرفته نشده است.
هاشمی در پایان به تنظیم سند راهبردی افزایش جمعیت با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تحکیم خانواده و ساماندهی خانواده و زیر ساخت های آن اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار